سامسونگ و ال جی در تولید گوشی با هم متحد می شوند

تلفن های هوشمند جدید Galaxy Note 7  از شرکت سامسونگ ممکن است از قطعات شرکت LG استفاده کند.

سامسونگ و ال جی در تولید گوشی با هم متحد می شوند

به گزارش کلیک, همانگونه که ما منتظر اعلام رسمی عرضه Galaxy Note 7 از سوی سامسونگ, به بازارها هستیم, جالب است بدانید که, بنا به گفته نشریه Chosunn Ilbo از کره جنوبی, این شرکت در نظر دارد تا از اجزا و قطعات ساخت شرکت LG برای استفاده در تلفن های هوشمند خمیده خود در آینده بهره ببرد.

در گزارش این نشریه آمده است که سامسونگ در نظر دارد تا, مشخصا از " دو روکش فلزی تراشه دار" که از سوی یکی از زیرمجموعه های الجی به نام LG Innotek ساخته می شود, بهره ببرد. این قطعه ساخت شرکت الجی, برای ارتباط پنل های نمایشی به برد های مداری اصلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و گفته می شود, تنها مدلی است که می تواند خمیده شده و این موضوع ابزار مذکور را برای استفاده در صفحات نمایشی خمیده سامسونگ ایده آل کرده است. شرکت الجی در نظر دارد تا تولید انبوه این قطعات را از نیمه دوم سال ۲۰۱۶ آغاز کند. که نتیجتا تلفن های هوشمند Samsung Galaxy Edge از آن قطعات از سال ۲۰۱۷ بهره خواهد برد.

این نخستین باری خواهد بود که سامسونگ برای قطعات خود به الجی نیازمند خواهد بود. نا گفته نماند که سامسونگ و الجی رقبای بزرگی نه تنها در زمینه تلفن ها بلکه به عنوان شرکت ها فناوری می باشند.

بنا به گفته این نشریه, رئیس اجرایی شرکت سامسونگ در نظر دارد که از بهترین قطعات برای دستگاه های خود بهره ببرد بی آنکه به سازنده آنان نگاه کند. و به باور نگارنده, تا آنجایی که محصول نهایی محصولی برتر باشد, این موضوع برای کاربران اهمیت چندانی نخواهد داشت.

ارسال نظر