خداحافظی ال جی و سامسونگ با تلویزیون های سه بعدی

اگرچه فیلم های 3D همچنان در بازار رقابت پرطرفدارند، اما تمایل به داشتن تلویزیون هایی با قابلیت پخش 3D در خانه چندان برای مخاطبین این گونه فیلم ها وسوسه انگیز نیست.

خداحافظی ال جی و سامسونگ با تلویزیون های سه بعدی

به گزارش کلیک، در چند سال گذشته بسیاری از تولیدکنندگان بر این باور بودند که گوشی هایی با قابلیت پخش 3D انقلابی عظیم در عرصه تکنولوژی بوجود خواهد آورد و تماشای فیلم هایی نظیر آواتار یا کنسول Nintendo 3D برای مخاطبین این تکنولوژی شگفت آور خواهد بود.

اما امروزه آمارها نشان از بی علاقگی مخاطبین به داشتن دستگاه های پخش 3Dدر خانه دارد؛ تا آنجا که شرکت های بزرگی نظیر سامسونگ و ال جی خبر از توقف تولید تلویزیون هایی با قابلیت پخش 3D داده اند. اگر چه هنوز شرکت هایی به تولید و طراحی این تلویزیون ها می پردازند اما کنارکشیدن این دو غول تکنولوژی از عرصه رقابت تولید تلویزیون های 3D خبر از به تاریخ پیوستن تدریجی این محصول می هد.

یکی از مدیران بلند پایه شرکت ال جی طی مصاحبه ای با اعلام خبر کاهش 20 درصدی تولید تلویزیون های 3D افزود، این فناوری ازین پس تنها در تلویزون های پرچمدار ال جی عرضه خواهد شد. این در حالیست که شرکت سامسونگ نیز در سال جاری میلادی خرید تجهیزات ملزوم برای تولید مانیتورهای 3D را متوقف کرده است.

ارسال نظر