ال جی به زودی در نمایشگاه CES 2018 از نمایشگر تاشو 65 اینچی خود رونمایی می کند

رسانه کلیک - در حالی که زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه CES 2018 باقی نمانده، طرح اولیه نمایشگر تاشوی ال جی در اندازه بی سابقه 65 اینچ خبرساز شده است.

ال جی به زودی در نمایشگاه CES 2018 از نمایشگر تاشو 65 اینچی خود رونمایی می کند

چند سال پیش شرکت ال جی از نمایشگر اولد 18 اینچی خود پرده برداشت که انعطاف آن در حدی بود که کاربر می توانست آن را همانند کاغذ روزنامه تا کند. حال این نمونه اولیه نمایشگر تاشوی ال جی به 65 اینچ ارتقا پیدا کرده و قرار است در نمایشگاه CES 2018 حسابی خودنمایی کند.

رزولوشن این نمایشگر UHD یا آکا 4K است و به گفته ال جی انقلابی در صنعت تولید تلویزیون های بزرگ محسوب می شود.

اما سوالی که مطرح می شود، این است که تلویزیون تاشو چه کاربردی دارد؟ اولین هدف از تولید چنین تلویزیون هایی بدون شک جابه جایی آسان و جایگیری کم است. اما عده ای بر این باورند که این نمایشگرهای منعطف مفاهیم علمی تخیلی را وارد فاز جدیدی می کند، چرا که از این به بعد شاهد عرضه ابزار دیجیتالی ارگانیک و طبیعی تری خواهیم بود.

چنین طراحی باعث می شود تلویزیون فرق چندانی با یک صفحه نقاشی یا یک دسته کاغذ غول پیکر نداشته باشد؛ برگه هایی که مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

ال جی اطلاعات بیشتری درباره نمایشگر عجیب و غریب خود منتشر نکرده و ترجیح داده در نمایشگاه CES امسال که به زودی برگزار می شود، همه را غافلگیر کند.

ارسال نظر