به روز رسانی اندروید 6 برای مدل‌های اروپایی گوشی جی 4

کاربران گوشی‌های هوشمند همواره تمایل دارند که ضمن ارائه‌ی نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید از سوی شرکت گوگل، گوشی‌های هوشمند آن‌ها هرچه سریع‌تر به نسخه‌ی جدید ارائه شده به روز رسانی شوند.به گزارش کلیک، همانطور که می‌دانید کمپانی گوگل به تازگی از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو رونمایی کرده است و مدتی پس از آن به روز رسانی این سیستم عامل برای سری محصولات نکسوس گوگل ارائه شد. نکسوس‌های گوگل همواره اولین محصولاتی هستند که به روز رسانی نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید برای آن‌ها عرضه می‌شود. پس از آن تعداد اندکی از گوشی‌های دیگر نظیر گوشی هوشمند One A9 اچ‌تی‌سی نیز از این به روز رسانی بهره‌مند شدند. در این میان شرکت کره‌ای ال‌جی هم از جمله کمپانی‌های بوده که تلاش‌های بسیار زیادی را به منظور ارائه‌ی هرچه سریع‌تری به روز رسانی اندروید 6.0 مارشمالو برای محصولاتش انجام داده است. چندی پیش این شرکت به روز رسانی اندروید 6.0 مارشمالو برای گوشی هوشمند جی 4 را در برخی از مناطق شامل کشور لهستان و خود کره‌ی جنوبی ارائه کرده بود. اما هم اکنون شاهد عرضه‌ی OTA این به روز رسانی در کشورهای اروپایی نیز هستیم.

به روز رسانی اندروید 6 برای مدل‌های اروپایی گوشی جی 4

به گزارش کلیک، همانطور که می‌دانید کمپانی گوگل به تازگی از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو رونمایی کرده است و مدتی پس از آن به روز رسانی این سیستم عامل برای سری محصولات نکسوس گوگل ارائه شد. نکسوس‌های گوگل همواره اولین محصولاتی هستند که به روز رسانی نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید برای آن‌ها عرضه می‌شود. پس از آن تعداد اندکی از گوشی‌های دیگر نظیر گوشی هوشمند One A9 اچ‌تی‌سی نیز از این به روز رسانی بهره‌مند شدند. در این میان شرکت کره‌ای ال‌جی هم از جمله کمپانی‌های بوده که تلاش‌های بسیار زیادی را به منظور ارائه‌ی هرچه سریع‌تری به روز رسانی اندروید 6.0 مارشمالو برای محصولاتش انجام داده است. چندی پیش این شرکت به روز رسانی اندروید 6.0 مارشمالو برای گوشی هوشمند جی 4 را در برخی از مناطق شامل کشور لهستان و خود کره‌ی جنوبی ارائه کرده بود. اما هم اکنون شاهد عرضه‌ی OTA این به روز رسانی در کشورهای اروپایی نیز هستیم.

1

در اولین قدم به روز رسانی نامبرده شده در کشور آلمان ارائه می‌شود و سپس در کشورهایی همچون رومانیا، پرتغال، اتریش، نیوزلند و ... عرضه خواهد شد. مدلی از گوشی ال‌جی جی 4 که در حال حاضر قادر به استفاده از به روز رسانی اندروید 6.0 مارشمالوست H815 نام دارد. شایان ذکر است عموما به روز رسانی سیستم عامل‌ اندروید برای نسخه‌های آنلاک گوشی‌های هوشمند زودتر از ارائه‌ی همان به روز رسانی برای نسخه‌های لاک آن انجام می‌گردد. حجم به روز رسانی اندروید 6.0 مارشمالو برای گوشی هوشمند جی 4 ال‌جی برابر با 1.55 گیگابایت است و استفاده از آن از طریق نرم افزار اختصاصی LG Bridge نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

2

با بهره‌گیری از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو قابلیت‌ها و پیشرفت‌های عملکردی متعددی از جمله بهینه‌سازی مصرف انرژی باتری، وضعیت Doze و ... برای گوشی هوشمند جی 4 فراهم می‌آید. همچنین با نصب اندروید 6.0 مارشمالو در این گوشی هوشمند، قابلیت Silent Mode نیز مجددا به دستگاه باز خواهد گشت. به روز رسانی Knock Code Settings (تنظیمات کدهای ناک)، قابلیت Direct Share و ... هم بخش کوچکی از قابلیت‌های جدید اندروید 6.0 مارشمالو در گوشی هوشمند ال‌جی جی‌ 4 محسوب می‌شوند.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر