نمایش ناامیدکننده LG G5 در بازار

گوشی هوشمند ال جی جی ۵ که در اوایل ماه آپریل به عنوان جدیدترین پرچم دار ال جی معرفی شد، ظاهرا به نظر می رسد تا حدودی با شکست مواجه شده است.

نمایش ناامیدکننده LG G5 در بازار

به گزارش کلیک، LG به تازگی برخی از مدیران مسئول بخش موبایل خود را تغییر داده است و اعتراف کرد که این اقدام به این دلیل بوده که G5 انتظارات این شرکت را برآورده نکرده است. بنا به گزارش ها، LG آشکارا گفته است که آخرین گوشی هوشمند و پرچم دار G5 در فروش بازارهای جهانی ناموفق بوده و تغییرات اخیر در پرسنل به همین دلیل بوده است.

بر روی کاغذ، LG G5 تمام امکاناتی را که شما از یک گوشی هوشمند انتظار دارید برآورده می کند ، از جمله یک صفحه نمایش با وضوح بالا، یک پردازنده قدرتمند ، مقدار زیادی RAM و یک دوربین بسیار قدرتمند. با این حال، به نظر می رسد طراحی ماژولار و فلزی گوشی به طور گسترده مورد استقبال کاربران قرار نگرفته است.

علاوه بر این، طرح دوستان LG (که شامل خرید ماژول های جی۵ به صورت جداگانه و جشنواره ای می شد) احتمالا ایده عالی نبوده است، احتمالا به این خاطر است که بسیاری از مردم نمی خواهند هزینه اضافی نمایند تا یک گوشی پرچم دار را بهتر کنند، چرا یک پرچم دار باید همه چیر را به همراه خود داشته باشد و انتظارات کاربران را فراهم کند.

oie_lbdCBBaAVfLd

LG در حال حاضر هفتمین تولید کننده برتر گوشی های هوشمند در جهان است، آن ها در پشت رهبران آشکار سامسونگ و اپل، و هم چنین در پشت شرکت های چینی هوآووی، Xiaomi و Oppo و لنوو قرار دارند. گفته می شود که LG ممکن است ۲٫۲ میلیون گوشی هوشمند G5 در این سه ماهه صدر کند، که حدود ۸۰۰،۰۰۰ واحد زیر انتظارات قبلی که در حدود ۳ میلیون گوشی بود، می باشد.

LG امیدوار است که با ایجاد تغییرات رهبری که در بخش موبایل خود داده است سال آینده شاهد پیشرفت بزرگ و رو به جلویی در پرچم دار بعدی خود باشد. حالا مه و تمام طرفداران گوشی های LG منتظر می مانیم نا نتیجه این کار را ببینیم.

LG که در طی چند سال گذشته با پرچم دارهای خود جایگاه بسیار خوبی در بازار گوشی های هوشنمد پیدا کرده بود، نباید با اشتباهات این چنین جایگاه خود را به خطر بیاندازد. مسلما تمام کمپانی های بزرگ با چنین فراز و نشیب های روبه رو می شوند که نباید طرفداران خود را از عملکردشان مایوس کنند.

ارسال نظر