ال‌جی: بدنه گوشی جی ۵ تمام آلومینیومی است!

کمپانی ال‌جی در قبال خبرهایی که مبنی بر پلاستیکی بودن بدنه گوشی ال‌جی جی ۵ منتشر شدند عکس‌العمل نشان داده و به طور رسمی در بیانیه‌ای عنوان کرده که پرچمدار جدید از بدنه‌ای تمام آلومینیومی بهره می‌برد.

ال‌جی: بدنه گوشی جی ۵ تمام آلومینیومی است!

چندی پیش ویدئویی از سوی برخی منابع خبر منتشر شد که در آن نشان داده می‌شد بدنه گوشی ال‌جی جی ۵ تمام فلزی نبوده و احتمالا ال‌جی از لایه‌ای پلاستیکی بر روی بدنه این گوشی استفاده کرده و یا آن را از الیاف و آلیاژ منحصر به فردی ساخته است. اما ال‌جی امروز در قبال این موضوع عکس‌العمل نشان داده و طی بیانیه‌ رسمی اعلام کرده که گوشی هوشمند ال‌جی جی ۵ از بدنه‌ای یکپارچه و متشکل از مواد تمام آلومینیومی ساخته شده و بر روی این بدنه لایه‌ای پرایمری به ضخامت یک میلیمتر کشیده شده است. بیانیه رسمی ال‌جی بدین صورت بوده است:

"ال‌جی لازم می‌داند که قبال شایعات اخیر منتشر شده در قبال بدنه پلاستیکی پرچمدارش عکس‌العمل نشان دهد. بدنه گوشی هوشمند ال‌جی جی ۵ به طور ۱۰۰ درصد از مواد آلومینیومی ساخته شده و لایه‌ای از پرایمر بر روی آن به کار گرفته شده تا زیبایی و ظرافت دستگاه را افزایش دهد. ماده ذکر در ماه فوریه سال ۲۰۱۶ به عنوان پتنت رسمی ال‌جی با کد اختصاصی LM201 ثبت شده و کمپانی ال‌جی برای توسعه این ماده با موسسه فناوری صنعتی کشور کره همکاری مستقیمی داشته است. ماده LM201 به منظور استفاده در بدنه اتومبیل‌های اسپرت، لوازم مرتبط با علوم هوا و فضا و لوازم الکترونیکی خاصی توسعه داده شده است."

۱

بنابراین با توجه به ادعای کمپانی ال‌جی، گوشی هوشمند جی ۵ از بدنه‌ای تمام آلومینیومی بهره می‌برد و تنها لایه‌ای پرایمری بر روی آن کشیده شده است.

منبع: fonearena

ارسال نظر