LG G5 گوشی همیشه بیدار!

طبق تصاویر منتشر شده توسط شرکت  ال جی، گوشی هوشمند LG g5، با ویژگی های متفاوت و همچنین صفحه نمایش همیشه روشن به MWC 2016 خواهد آمد. این ویژگی شاخص که پیش از این در گوشی Galaxy s7 نیز به کار برده شده، در حال حاضر این گوشی را به بهترین جانشین برای LG g4  تبدیل کرده است.

LG G5 گوشی همیشه بیدار!

به گزارش کلیک، شرکت ال جی با انتشار تصویر متحرک تازه ای از آخرین طراحی خود در زمینه گوشی های هوشمند به رونمایی از ویژگی خاص این محصول نیز پرداخته است. این تصویر متحرک که در ابتدا بر صفحه ای سیاه نمایان می شود بارزترین ویژگی این محصول را به نمایش می گذارد. صفحه‌نمایش 5.6 اینچی QHD، به همراه ویژگی همیشه بیدار بودن این گوشی! در تصویر ارائه شده از LG g5 بر روی صفحه نمایش این گوشی تاریخ، ساعت و آیکون تماس های از دست رفته و پیام ها را می توان دید. همچنین لوگوی "همیشه روشن" در کنار لوگوی LG g5 قابل رویت است.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، این نوآوری در LG مشابه عملکرد متفاوت شرکت گوگل در ، موتورولا در طراحی Nexus 6P و Moto X بوده با این تفاوت که به جای استفاده از صفحه نمایش AMOLED این برند در تولید LG g5 از صفحه نمایش پیشرفته در LG V10 بهره برده است که با حساسیت بسیار بالا این ویژگی خاص را به LG g5 اضافه کرده است.

منبع: androidauthority

ارسال نظر