آیا بدنه ال جی G6 در مقابل خط و خش آسیب پذیر است؟

شرکت ال جی تلاش کرده است تا بتواند با ایجاد تغییرات اساسی در ظاهر پرچم دار جدید خود توجه طرفدارانش را بیش از پیش به خود جلب کند. اما در این میان ابهاماتی وجود دارد که یکی از آن ها مقاوم بودن جنس بدنه این گوشی هوشمند در برابر خط و خش است.

آیا بدنه ال جی G6 در مقابل خط و خش آسیب پذیر است؟

به گزارش کلیک ، ال جی G6 از جهات مختلف نسبت به مدل های پیشین خود کاملا متفاوت است. این گوشی هوشمند ماژولار نیست، پشت آن پوشش چرمی ندارد و به طور کلی نسبت به مدل های قبلی خود تغییرات اساسی کرده است. این گوشی بسیار شیک و زیبا است، چهارچوب آن از یک فلز قوی تشکیل شده است و پشت آن نیز از جنس شیشه می باشد. علاوه براین با وجود این که در طراحی آن از گوشی هایی مانند سامسونگ که دارای صفحه نمایش منحنی شکل می باشند، الگوبرداری نشده است، هم چنان جذاب به نظر می رسد.

اما مطمئنا زمانی که متوجه می شوید پشت آن از جنس شیشه است این سوال به ذهنتان می رسد که آیا این گوشی در چنین شرایطی در برابر خط و خش آسیب پذیر نیست؟ هم چنین باید این نکته را مدنظر داشت که بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا بدون قاب محافظ از گوشی خود استفاده کنند و هیچ یک از آن ها دوست ندارند که در یکی دوماه اول گوشی آن ها دچار خط و خش شود.

بنابراین بد نیست برای دانستن این موضوع یک چاقو برداشته و این گوشی جدید را در برابر خط و خش مورد آزمایش قرار دهید. البته مطمئنا هیچ یک از شما این کار را نخواهید کرد. اما بهتر است بدانید یک نفر این کار را انجام داده است. یکی از کاربران ماجراجو فورا این تست را بر روی ال جی G6 صورت داد. بنابراین دیگر نیازی نیست که شما از روی کنجکاوی این کار را تکرار کنید.

پاسخ این آزمایش منفی است. در واقع باید گفت که به آسانی نمی توان بر روی این گوشی خط و خش ایجاد کرد. حتی با یک چاقوی تیز و با فشار بیشتر نیز بر روی آن خطی ایجاد نخواهد شد. به خاطر داشته باشید که ما درباره بدنه ای صحبت می کنیم که جنس آن از شیشه است ! گفته می شود که جنس این بدنه از نوع Gorilla Glass 5 است در حالی که دوربین آن با Gorilla Glass 4 پوشانده شده است. هم چنین آن طور که شرکت ال جی ادعا می کند صفحه نمایش این گوشی تا حد ممکن نازک طراحی شده و در ساخت آن نیز از Gorilla Glass 3 استفاده شده است. با این اوصاف به این نتیجه می رسیم که ال جی G6 به همین آسانی دچار خط و خش نخواهد شد. با این حساب تنها چیزی که طرفداران این گوشی هوشمند بی صبرانه منتظر آن هستند این است که شرکت ال جی چه زمانی و با چه قیمتی از این پرچم دار خود رونمایی خواهد کرد؟ خبرهای تکمیلی در این مورد را پس از اطلاع رسانی از طرف این شرکت به شما کاربران عزیز اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظر