معرفی گوشی رده بالای LG G6 با بالاترین استاندارد امنیتی

دقایقی پیش در رویداد MWC 2017 کمپانی ال جی از پرچم دار جدید خود LG G6 به طور رسمی رونمایی کرد. به نظر می رسد این گوشی بالارده حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

معرفی گوشی رده بالای LG G6 با بالاترین استاندارد امنیتی

به گزارش کلیک ، دقایقی پیش کمپانی ال جی در رویداد بزرگ MWC 2017 از پرچم دار خود، LG G6 رونمایی کرد. اولین چیزی که در فضای کنفرانس این پرچم دار به چشم می‌خورد، صندلی های خالی و استقبال کم طرفداران از این پرچم دار است.

ال جی G6 رونمایی شد

یکی از تمرکزهای اصلی ال جی در گوشی هوشمند G6 بر روی صفحه نمایش است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند با عنوان FullVision معرفی شده است، کمپانی ال جی، یکی از تخصصی‌ترین تیم ها را در عرضه و طراحی صفحه نمایش دارد و در کنفرانس خبری خود هم بر روی این موضوع تاکید داشته است که G6 از صفحه نمایش بسیار خوبی بهره مند است.

ال جی G6 رونمایی شد

ال جی G6 رونمایی شد

ال جی G6 رونمایی شد

ال جی G6 رونمایی شد

در جریان این کنفرانس خبری بر این موضوع تأکید شده است که ال جی G6 به راحتی در دست جا می گیرد و بزرگی ابعاد این گوشی هوشمند موجب راحت نبودن آن در دست نمی شود، ال جی G6 اولین گوشی هوشمند است که عنوان صفحه نمایش FullVision را به خود اختصاص داده است.

ال جی G6 رونمایی شد

ال جی G6 در سه رنگ عرضه شده است. باز هم تأکید سخنگوی کمپانی ال جی بر روی صفحه نمایش این گوشی هوشمند است و اظهار دارد که فوکوس و تمرکز تیم ال جی در طراحی G6 بر روی صفحه نمایش این گوشی هوشمند بوده است. حتی این موضوع نیز مطرح شده است که سلیقه مردم به این سمت گرایش دارد که گوشی هوشمندی با صفحه نمایش بزرگ و کیفیت خوب داشته باشند.

ال جی G6 رونمایی شد

ال جی G6 هم چنین از کیفیت صدای بسیار خوبی نیز پشتیبانی می کند و مجهز به صدای دالبی است. ال جی در جریان این گزارش اعلام کرد که برای اولین بار کاربران می توانند هم‌زمان با رونمایی G6 از بازی Temple Run 2 نیز دیدن کنند و این بازی درواقع تم قبلی بازی Temple Run را دارد و بازی در یک جنگل در حال اتفاق افتادن است. همان طور که در خبرهای لو رفته از G6 در روز های گذشته مشاهده می شد این گوشی هوشمند در سه رنگ مشکی براق، سفید و رنگ خاص پلاتین یخ عرضه شده است. ال جی G6 دارای رده IP68 است و در برابر گرد و غبار مقاوم است.

ال جی G6 رونمایی شد

این اخبار تاکنون در رویداد خبری ال جی G6 در MWC2017 ارائه شده است.

ارسال نظر