گوشی رده بالای LG G6 با بالاترین استاندارد امنیتی رسما رونمایی شد

ال جی جی ۶ در رویداد MWC 2017 رسما رونمایی شد. از مشخصات بارز این گوشی می توان به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD پلاس با نسبت تصویر ۱۸:۹ اشاره کرد.

گوشی رده بالای LG G6 با بالاترین استاندارد امنیتی رسما رونمایی شد

به گزارش کلیک ، ال جی جی ۶ به صورت رسمی در MWC 2017 شد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با نسبت تصویر جدید ۱۸:۹ است. به طور کلی می توان گفت به دلیل کاهش قابل توجه اندازه قاب این گوشی در اطراف صفحه نمایش، اندازه کلی این گوشی نسبت به پرچمداران قبلی کاهش یافته است. طبق گفته ال جی، اندازه این گوشی به اندازه یک گوشی ۵٫۲ اینچی است و بدنه آن نیز همانند گوشی Optimus G ال جی از جنس شیشه و فلز است.

بدنه این گوشی همانند ال جی جی ۵ دارای طراحی مدولار نیست و ال جی سعی کرده است در جدیدترین پرچمدار خود از طراحی ساده ای استفاده کند. ویژگی های جدید زیادی در این گوشی دیده نمی شود و جدیدترین سخت افزارها هم در آن به کار گرفته نشده است؛ اما در کل به نظر می رسد که می تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

دوربین اصلی این گوشی دوگانه است. هر دو لنز دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل هستند و لنز عریض از زاویه عریض ۱۲۵ درجه برخوردار هستند که وسیع تر از زاویه دید انسان است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسل است و از لنز عریض ۱۰۰ درجه برخوردار است. هر دو دوربین قادرند فیلم هایی با وضوح ۴K و فرمت HDR 10 ضبط کنند.

این گوشی مجهز به اندروید ۷٫۰ است و می تواند دو اپلیکیشن را به صورت همزمان اجرا کند و از دستیار مجازی Google Assistant نیز برخوردار است. گوشی G6 دارای ال جی فناوری صدای دالبی است و در سه رنگ سفید، مشکی براق و پلاتین یخی عرضه می شود. در ضمن این گوشی دارای استاندارد IP68 است که به معنای مقاومت این گوشی در مقابل گرد و غبار و آب است.

ال جی هنوز در مورد قیمت این گوشی چیزی نگفته است و قطعا قیمت آن بستگی به شرایط بازار دارد؛ اما چیزی که واضح و مشخص است این است که این گوشی ابتدا در کره جنوبی عرضه می شود و احتمالا عرضه آن در آمریکا نیز از ماه آوریل آغاز می شود.

ارسال نظر