عرضه ال‌جی G6 در ابعاد ۵٫۴ اینچی

ال جی G6 در ماه های قبل به بازار عرضه شده است و در واقع پرچم دار جدید ال جی است، این پرچم دار دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی است، خبر هایی منتشر شده است که ورژن ۵٫۴ اینچی این گوشی هوشمند با عنوان Mini G6 در راه است.

عرضه ال‌جی G6 در ابعاد ۵٫۴ اینچی

به گزارش کلیک ، پرچم دار ال جی، LG G6 به تازگی به بازار عرضه شده است ولی در کره جنوبی مهندسان کمپانی ال جی قصد دارند تا ورژن کوچک تری از G6 را به بازار عرضه کنند.

اطلاعات مربوط به این گوشی هوشمند هنوز تائید نشده است ولی عکس هایی از ال جی G6 کوچک درز کرده است که از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند. ال جی G6 دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی است و Mini G6 دارای صفحه نمایش ۵٫۴ اینچی خواهد بود و نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز ۸۰ درصد خواهد بود.

اگر چه نسبت صفحه نمایش به بدنه هر دو ال جی ۱۸:۹ است و در این زمینه تفاوتی در میان این دو گوشی هوشمند دیده نمی شود. اگر تغییر ابعاد را نادیده بگیریم، باید بگوییم که تغییر آن چنانی در نسخه کوچک ال جی دیده نخواهد شد.

هنوز خبر رسمی از Mini LG G6 منتشر نشده است ولی عکس های درز کرده به خوبی تصویر مشخصی از این گوشی هوشمند به ما ارائه می دهد. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که این نسخه خاص در همه کشور ها عرضه نخواهد شد.

عرضه ال‌جی G6 در ابعاد 5.4 اینچی

عرضه ال‌جی G6 در ابعاد 5.4 اینچی

عرضه ال‌جی G6 در ابعاد 5.4 اینچی

ارسال نظر