LG G6 ضد انفجار خواهد بود

نوت ۷ سامسونگ درس‌های زیادی به سایر سازندگان آموخت و حالا ال جی قصد دارد پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود را به نام G6 با فرمول جدید ضد داغ شدن و ضد انفجار راهی بازار کند.

LG G6 ضد انفجار خواهد بود

به گزارش کلیک، کمپانی کره‌ای با تعبیه لوله‌های مسی سعی کرده است جلوی داغ شدن بیش‌ از حد باتری را در جی ۶ بگیرد و همین امر باعث می‌شود تا باتری داغ نشده و منفجر هم نشود.

کارشناسان ال جی می‌گویند گرمای ۱۵۰ درجه را امتحان کرده و گوشی توانسته است با موفقیت گرما را از خود عبور دهد بدون اینکه دچار مشکل شود.این فناوری در حال حاضر روی لپ‌تاپ، پی سی و ... جواب خود را پس داده و گرما را تا ۱۰ درصد کاهش داده است.نکته جالب‌توجه در طراحی جی ۶ این است که سخت‌افزارها داخل گوشی از هم جداشده‌اند تا داغی احتمالی نتواند با سایر قطعات آسیب برساند.

ال جی که خود را رقیب سامسونگ می‌داند باعرضه زودتر جی ۶ نسبت به گلکسی اس ۸ می‌خواهد بازار را از آنِ خود کند و با تبلیغ ساخت یک گوشی امن در مقابل نوت ۷ سامسونگ خود را برتر نشان دهد.ظاهراً جی ۶ بیش از ۱۵ درصد فراتر از استانداردهای اروپایی در برابر درجه حرارت مقاومت از خود نشان داده است و این مزیتی برای کمپانی کره‌ای محسوب می‌شود.

قرار است جی ۶ در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی شده و از دهم مارس نیز قابل‌خرید باشد.

ارسال نظر