پرچمدار بی نام و نشان ال جی ماه آپریل به بازار عرضه می شود

رسانه کلیک - اخبار فناوری حاکی از آن است که گوشی G7 به عنوان پرچمدار جدید ال جی در ماه مارس سال جاری میلادی رونمایی می شود و در ماه آپریل به دست علاقه مندان می رسد. البته اینکه نام این گوشی جی 7 خواهد بود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

پرچمدار بی نام و نشان ال جی ماه آپریل به بازار عرضه می شود

هفته پیش موضوع تغییر برند پرچمداران ال جی به علت فروش نه چندان مطلوب سری گوشی های G در رسانه های خارجی خبرساز شد، اما از آنجا که نام پرچمدار جدید ال جی کماکان در هاله ای از ابهام به سر می برد، محافل خبری ترجیح داده اند فعلا از عنوان G7 استفاده کنند.

این گوشی ظاهرا صرف نظر از اسم و مشخصاتش در ماه آپریل در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این خبر از سوی وب سایت ET News منتشر شده است و به نظر می رسد ال جی تصمیم گرفته تا چرخه سالانه معرفی و عرضه گوشی های پرچمدار خود را به مدت یک ماه تغییر دهد؛ چرا که اگر خاطرتان باشد گوشی ال جی G6 سال گذشته در ماه فوریه رونمایی شد و ماه مارس پشت ویترین مغازه ها قرار گرفت.

نکته قابل توجه دیگر این است که گوشی ال جی G7 (که شاید این اسم چندان صحیح نباشد) اولین پرچمدار این شرکت به حساب می آید که تحت نظارت Hwang Jeong-hwan مدیریت جدید بخش موبایل کمپانی ال جی عرضه می شود. این در حالی است که فشار مالی روی دوش ال جی به واسطه زیان های اخیر بخش موبایل این شرکت همچنان به حال خود باقی است.

شایعات اخیر و منابع متعددی به افشای برخی مشخصات پرچمدار جدید ال جی پرداخته اند. برای مثال برخی منابع خبری از بکارگیری پردازنده اسنپدراگون 845 به عنوان قلب تپنده گوشی ال جی G7 و طراحی بی حاشیه نمایشگر این اسمارت فون به همراه دوربین دوگانه در قسمت پشتی دستگاه درست همانند ال جی V30 حکایت دارد.

از طرفی به نظر می رسد پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی و ماه مارس سال جاری میلادی به بازار عرضه شود؛ اتفاقی که عرصه را برای ال جی تنگ تر خواهد کرد.

ارسال نظر