ال جی با LG gram به جنگ مک بوک پرو اپل رفت

ال جی در سکوت خبری، LG gram سیزده اینچی خود را رونمایی کرد. محصولی که قرار است اپل را به چالش بکشد.به گزارش کلیک، ال جی گرام، لپ تاپی که دارای ویندوز 10 است و به نظر می رسد یکی از بهترین لپ‌تاپ های موجود جهان باشد. این دستگاه صفحه نمایش 13 اینچی full HD دارد (1080p) و ضخامت بدنه آن 1.2 اینچ و وزن آن 980 گرم است. بدنه آن از آلیاژ منیزیم با دوام ساخته شده است و در قسمت داخلی آن، شما می‌توانید جدیدترین پردازنده core i5 اینتل را بیابید.

ال جی با LG gram به جنگ مک بوک پرو اپل رفت

به گزارش کلیک، ال جی گرام، لپ تاپی که دارای ویندوز 10 است و به نظر می رسد یکی از بهترین لپ‌تاپ های موجود جهان باشد. این دستگاه صفحه نمایش 13 اینچی full HD دارد (1080p) و ضخامت بدنه آن 1.2 اینچ و وزن آن 980 گرم است. بدنه آن از آلیاژ منیزیم با دوام ساخته شده است و در قسمت داخلی آن، شما می‌توانید جدیدترین پردازنده core i5 اینتل را بیابید.

این دستگاه، در چندین رنگ ارائه می شود که یکی سفید و دیگری طلایی است. تا به حال فکر میکردیم که HP EliteBook Folio قاتل مک بوک است. حالا اما، میبینیم که ال جی با ارائه این نوت بوک، به جنگ مک بوک اپل رفته است.

این دستگاه دارای حافظه داخلی 8GB DDR3L 1600MHz با حافظه کش 3MB از نوع L3 می باشد. هم چنین دارای یک هارددیسک 128GB از نوع ssd. صدای دالبی DTS و میکروفون داخلی 2x و 1.0w از دیگر ویژگی های این نوت بوک است.

ارتباط بی سیم این دستگاه بوسیله دو باند وایرلس AC 7260 (802.11 agn/ac, 2x2), 10/100 Megabit تامین می شود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به پورت USB میکرو با جنسیت RJ45 و بلوتوث 4+LE (کم مصرف) اشاره کرد. در دو طرف دستگاه، شما یک HDMI خارجی با اندازه کامل و دو پورت USB 3.0، یک اسلات کارت حافظه. یک پورت خارجی هدفون خواهید یافت.

این نوت بوک به زودی با قیمت 799.99 دلار آمریکا برای علاقه مندان عرضه خواهد شد.

ارسال نظر