LG مشکل پرش نمایشگر های HDR را برطرف می کند

شرکت LG به دنبال ارائه یک بسته به روز رسانی برای تلویزیون های HDR خود است تا مشکل پرش و کندی آن ها را در هنگام نمایش بازی های رایانه ای حل کند.

LG مشکل پرش نمایشگر های HDR را برطرف می کند

به گزارش کلیک ، نمایشگر های HDR (high dynamic range) یکی از مهم ترین ابزارهای گیمر ها محسوب می شود. این صفحه نمایش ها دارای کیفیت رنگ فوق العاده بالایی بوده و وضوح بی نظیری را برای کاربر به ارمغان می آورد. اما رنگ غلیظ شده صفحه این مانیتور ها گاهی ممکن است مشکلاتی را موجب شود و سایر ابعاد را تحت تاثیر خود قرار دهد.

LG شرکتی است که در تولید دستگاه تلویزیون حرف اول را می زند و معمولا مشتریان به دستگاه های این شرکت اعتماد دارند. همچنین محصولات این تولید کننده همواره مورد تمجید منتقدان قرار گرفته است. اما در مورد نمایشگر های HDR این شرکت و پایداری آن ها در هنگام اجرای بازی های رایانه ای انتقاداتی به LG وارد شده است.

بسیاری از کاربران هنگام اجرای بازی های رایانه ای با نمایشگر های HDR شرکت LG پرش و تاخیر (لگ) محسوسی را در ورودی مشاهده کرده اند. این مشکل می تواند لذت انجام هر بازی را به نابودی بکشاند، چرا که کوچکترین تاخیر و پرش در انتقال فرمان های صادر شده با کنترلر، کاربر را آشفته و عصبانی خواهد کرد، به خصوص در هنگام اجرای بازی های آنلاین.

بنابر ادعای سایت Hexus، دلیل رخ دادن این مشکل چیزی نیست جز: نیاز داشتن دستگاه تلویزیون به زمان بیشتر برای پردازش سیگنال های HDR. خوشبختانه گروهی از مهندسان LG دست به کار شده اند و به دنبال یافتن راه حلی برای این مشکل هستند تا مطمئن شوند گیمر ها هم می توانند با خیال راحت و بدون مواجه با چنین مواردی از محصولات این شرکت استفاده کنند.

انتظار می رود به زودی یک بسته به روز رسانی برای نمایشگر های سری ۲۰۱۶ HDR عرضه شود، ولی زمان دقیق انتشار آن هنوز مشخص نیست. همچنین شایعات حاکی از آن است که LG در سال آینده یک حالت مخصوص بازی روی تلویزیون های HDR خود قرار خواهد داد.

گیمر ها از دستگاه های سخت افزاری خود انتظار بهترین عملکرد را دارند و در صورتی که مشکل پرش در ورودی صفحه نمایش های LG حل نشود، کاربران آن را فراموش کرده و به سراغ شرکت های دیگر می روند. بنابر این، LG جهت جلوگیری از واگذاری این فرصت به رقبای خود، تمام تلاشش را به کار می بندد تا هر چه سریع تر نقص مانیتور های HDR را برطرف نماید.

ارسال نظر