گوشی Q92 5G ال جی به محصولات میان رده مجهز به فناوری 5G پیوست

رسانه کلیک - گزارش ثبت شده به وسیله کمپانی ال جی در ماه مه، به نام 13 محصول جدید سری Q اشاره می کند. به نظر می رسد که گوشی Q92 5G جایگزین ارزان قیمت گوشی Velvet 5G خواهد بود.

گوشی Q92 5G ال جی به محصولات میان رده مجهز به فناوری 5G پیوست

کمپانی بزرگ ال جی در ماه مه، از نام 13 دستگاه میان رده جدید سری Q رونمایی کرد. اسامی دستگاه های جدید عبارتند از: Q31، Q32، Q33، Q51، Q51S، Q52، Q61، Q62، Q63، Q91، Q92 و Q93. اسامی که دارای عدد 9 هستند، به وشی های هوشمند تعلق دارند. حال به نظر می رسد که برخی از این دستگاه های هوشمند، به فناوری پیشرفته 5G مجهز هستند. البته با توجه به عبارت 5G در جلوی نام آنها، انتظاری به غیر از این نمی رفت. یکی از این محصولات که به طور خاصی مورد توجه قرار گرفته، گوشی Q92 5G ال جی (با کد نام LM-Q920N) است که یک جایگزین ارزان قیمت و مناسب برای گوشی ولوت 5G به شمار می آید. اسامی محصولات جدید را می توان در تصویر زیر مشاهده کرد.

جالب است بدانید که گوشی Q92 5G ال جی ابتدا با نام LG Q9 2020 5G معرفی شد، اما بعدها این شرکت کره ای نظر خود را نسبت به این نام طولانی تغییر داده و نام Q92 5G را به جای آن برگزید. ظاهرا دستگاه های مجهز به فناوری 5G برای دو حامل دیگر به نام KT و U+ نیز عرضه می شوند که جزو دو حامل برتر در کره جنوبی به شمار می آیند.

با بررسی تصویر مربوط به اسامی دستگاه های جدید ال جی، می توان به راحتی متوجه عبارت 128G شد. این عبارت در واقع به ظرفیت ذخیره سازی گوشی اشاره می کند. حروف بعد از ظرفیت نیز به احتمال زیاد به رنگ بندی دستگاه ها مربوط می شود، G برای سبز، R برای قرمز، W برای سفید و T احتمالا برای یشمی. مدل هایی که فاقد حروف رنگ هستند، به طور پیشفرض به رنگ سیاه در نظر گرفته می شوند.

تریدمارک ال جی شامل بازه وسیعی از مدل های سری Q است - از Q3x و Q6x گرفته تا مدل های برتری مثل Q9x. با توجه به نوع نام گذاری، می توان پیش بینی کرد که عرضه مدل Q9x لااقل برای سال آینده زمان بندی شده است.

ارسال نظر