گوشی هوشمند ال‌جی K4 در راه است!

بر اساس تازه‌ترین گزارشات به دست آمده، کمپانی ال‌جی قصد دارد که عضو سوم سری گوشی‌های K خود را با نام اختصاصی K4 روانه‌ بازار کند. با کلیک همراه باشید.

گوشی هوشمند ال‌جی K4 در راه است!

کمپانی ال‌جی طی اوایل ماه جاری به طور رسمی سری محصولات K خود را معرفی کرد. این سری از گوشی‌های هوشمند این شرکت کره‌ای با دو عضو معرفی شدند که به ترتیب ال‌جی K10 و ال‌جی K7 نام داشتند. اما ظاهرا عضو سوم این سری از محصولات ال‌جی نیز در راه بوده و به زودی با نام اختصاصی K4 معرفی می‌شود.

گوشی هوشمند ال‌جی K4 هنوز به طور رسمی معرفی نشده، اما ال‌جی رسما از برنامه‌ریزی خود به منظور رونمایی از آن خبر داده است. بنابراین در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی ارائه نشده، اما منبع Phonearena پیش بینی کرده که این گوشی هوشمند از نظر اندازه و سایر صفحه نمایش نسبت به دو گوشی K7 و K10 کوچک‌تر خواهد بود. لازم به ذکر است دو گوشی هوشمند ال‌جی K7 و ال‌جی K10 به ترتیب از صفحه نمایش‌هایی 5 و 5.3 اینچی بهره‌مند هستند.

همچنین کاملا مشخص است که گوشی هوشمند ال‌جی K4 یه گوشی رده پایین و ارزان قیمت خواهد بود. برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که این گوشی با قیمتی در حدود 166 دلار روانه بازار می‌شود. با این وجود صحت این موضوع هنوز از سوی ال‌جی به تایید نرسیده است. انتظار داریم که این گوشی هوشمند در بازارهای جهانی عرضه شود. هنوز زمان معرفی رسمی این گوشی مشخص نشده اما شاید در کنگره جهانی موبایل 2016 (MWC 2016) که طی ماه آینده برگزار می‌شود، شاید رونمایی رسمی از این محصول باشیم. شاید هم ال‌جی به زودی و ظرف چند روز آینده این گوشی هوشمند را معرفی کند.

منبع: phonearena

ارسال نظر