نسخه 6.5 اینچی آیفون X با نمایشگر OLED ساخت شرکت ال جی عرضه می شود

رسانه کلیک - اپل در سال 2017 از آیفون 10 با طراحی متفاوت رونمایی کرد. این دستگاه از نمایشگر ساخت سامسونگ استفاده می کند. در سال 2018 نسخه 6.5 اینچی آیفون X به پنل ساخت ال جی مجهز می شود.

نسخه 6.5 اینچی آیفون X با نمایشگر OLED ساخت شرکت ال جی عرضه می شود

اگر چه تا معرفی آیفون های جدید اپل زمان زیادی باقی مانده است ولی از هم اکنون بازار شایعات در رابطه با آیفون های بعدی داغ است. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، ال جی در سال 2018 نمایشگر OLED نسخه 6.5 اینچی آیفون X را تامین می کند.

بنا بر گزارشی از The Korean Herald، ال جی انتظار دارد در سال 2018 تعداد 15 تا 16 میلیون پنل OLED برای اپل تولید کند. اپل در سال 2017 از آیفون X (آیفون 10) رونمایی کرد، این دستگاه اولین گوشی هوشمند اپل با نمایشگر OLED محسوب می شود. پنل 5.8 اینچی OLED مورد استفاده در آیفون 10 توسط سامسونگ تولید شده است.

گزارشات گذشته ادعا می کردند که اپل در سال 2018 از سه آیفون جدید رونمایی می کند که دو نسخه از آنها به نمایشگر OLED مجهز می شوند. نسخه 5.8 اینچی و نسخه 6.5 اینچی آیفون X از پنل OLED بهره خواهند برد در حالی که نسخه 6.1 اینچی به همراه نمایشگر TFT LCD در دسترس خریداران قرار می گیرد.

پنل های OLED از روشنایی بیشتری نسبت به پنل های LCD برخوردار هستند و همچنین رنگ ها را شفاف تر و شاداب تر نمایش می دهند. با وجود این مزایا، تولید پنل های OLED هزینه بیشتری دارد که این امر مانع استفاده گسترده از آنها می شود.

همانند همیشه وقتی اپل قصد معرفی دستگاه جدیدی را دارد، شایعات در رابطه با آن منتشر می شوند. با توجه به محبوبیت بالای گوشی های هوشمند مجهز به نمایشگر های بزرگ و همچنین معرفی آیفون X تنها در یک اندازه نمایشگر، احتمال معرفی چند آیفون X جدید در سال 2018 قوت پیدا می کند .

هم اکنون آیفون X ( از نزدیک با آیفون 10؛ منحصر بفردترین آیفون دنیا ) با نمایشگر 5.8 اینچی و فناوری OLED، گران قیمت ترین آیفون تولیدی اپل محسوب می شود. اگر امسال شاهد معرفی نسخه 6.5 اینچی آیفون X باشیم، احتمالا با قیمتی نجومی برای این گوشی هوشمند روبرو می شویم.

ارسال نظر