محافظت از حیوان خانگی خود را به ال جی بسپارید!

ال جی در کنفرانس اختصصاصی خود در کنفرانس جهانی موبایل امسال، از گجت Rolling Bot (محافظ حیوانات خانگی) رونمایی کرد.

محافظت از حیوان خانگی خود را به ال جی بسپارید!

به گزارش کلیک، ال جی در مراسم رونمایی از آخرین دستاورد های فناوری، از روبات Rolling Bot پرده برداری کرد. این روبات 20 سانتی متری که یک سیستم مانیتورینگ خانگی محسوب می شود، با قابلیت فیلمبرداری و عکسبرداری لحظه به لحظه قادر است تمامی رویدادهای یک روز را ضبط و برای شما ارسال کند. همچنین این گجت کروی شکل با دارا بودن کارت حافظه داخلی، امکان نگهداری از اطلاعات ضبط شده را نیز برای شما فراهم کرده است. ساختار ظاهری این گجت به شما این امکان را می دهد تا با جابه جایی آسان در هرکجای منزل یا محل کار خود این روبات کروی شکل را قرار داده و با استفاده ازدستگاه کنترل از راه دور نحوه فیلمبرداری و یا عکسبرداری دستگاه را کنترل کنید. ریموت کنترل این روبات نیز با قابلیت اینفرارد امکان استفاده چند منظوره را برای کاربر فراهم کرده تا هم به کنترل این گجت کوچک بپردازد و یا در مواقع لزوم کانال های تلویزیون را عوض کند!

نکته حائز اهمیت درباره این روبات کوچک، طراحی دقیق آن در مراقبت از حیوانات خانگی ست. این دستگاه بدون داشتن عناصر مضر ، قادر است حیوانات خانگی را سرگرم کرده و یا حتی در مواقع لزوم با آن ها از طریق انتقال صدای شما صحبت کند.

Rolling Bot با مجهز بودن به مواردی از جمله ریموت کنترل، دوربین عکسبردرای و فیلم برداری، باتری قابل شارژ و شارژر یو اس بی و همچنین میکروفون و اسپیکر، محافظ بسیار مناسبی در غیاب شما برای خانه به حساب می آید. ال جی هنوز قیمتی را برای فروش این محصول پرطرفدار اعلام نکرده است. انتظار می رود این گجت خارق العاده به زودی به بازار فناوری راه یابد.

با گزارش های لحظه به لحظه کلیک از کنفرانس جهانی موبایل (MWC 2016) همراه باشید.

منبع:gsmarena

ارسال نظر