ال‌جی Q8 ؛ نسخه کوچک ال‌جی V20

رسانه کلیک – شرکت ال‌جی گوشی هوشمند Q8 را معرفی کرد. این تلفن همراه جدید شرکت ال جی دارای قابلیت‌های ال‌جی V20 است ولی ازنظر ابعاد از V20 کوچک‌تر است.

ال‌جی Q8 ؛ نسخه کوچک ال‌جی V20

شرکت ال‌جی امروز گوشی هوشمند Q8 را رونمایی کرد، ال‌جی Q8 قابلیت‌هایی مشابه به V20 دارد ولی ازنظر ابعاد از V20 کوچک‌تر است. ال‌جی V20 گوشی هوشمند بسیار خوبی است ولی ایده آل نیست. از ویژگی‌های خوب V20 می‌توان به کیفیت صدای بسیار خوب، دوربین دوگانه باکیفیت، لنز واید مناسب برای عکاسی با زاویه باز و باتری قابل جدا شدن، اشاره کرد.

یکی از ایرادهای بزرگ ال‌جی V20 اندازه بزرگ این گوشی هوشمند است که ابعادی برابر با فبلت دارد و البته پردازنده ۸۲۱ اسنپدراگون نیز پردازنده مناسب و قوی برای این گوشی هوشمند نیست. گوشی هوشمند ال‌جی Q8 تفاوت‌های زیادی با ال‌جی V20 ندارد و مانند V20 از اندروید ۷٫۰ نوقا بهره برده است. پردازنده ال‌جی Q8، پردازنده ۸۲۰ اسنپداگون است.

ال‌جی Q8 دارای دوربین دوگانه اصلی و صفحه‌نمایش باکیفیت ۱۴۴۰P است. در کنار دوربین سلفی ال‌جی Q8 صفحه‌نمایش کوچکی قرار دارد که برای گرفتن اسکرین شات و کاربردهای دیگر قرار داده‌شده.

ال‌جی Q8 دارای ریت IP67 است که در برابر آب و گردوغبار مقاوم است و به مدت ۳۰ ثانیه در عمق یک متری دوام می‌آورد. ال‌جی Q8 کوچک‌تر و خوش‌دست‌تر از V20 است،Q8 دارای صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی است و از V20 نازک‌تر است.

گوشی هوشمند ال‌جی Q8 ورژن کوچک ال‌جی V20

ال‌جی V20 در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و درزمانی که عرضه شد به‌عنوان پرچم‌دار ال‌جی معرفی شد. قیمت V20 چیزی حدود ۷۹۹ دلار بود که باقیمت پایه آیفون ۷ پلاس برابری می‌کند.

پردازنده Q8 از بسیاری از پرچم‌داران بازار قدیمی‌تر است. وان پلاس ۵ و گلکسی S8 که در حال حاضر از محبوب‌ترین پرچم‌داران بازار هستند با پردازنده ۸۳۵ اسنپدراگون عرضه‌شده‌اند.

همه این توضیحات نشان می‌دهد که قیمت Q8 باید از پرچم‌داران بازار و حتی از V20 هم پایین‌تر باشد.

گوشی هوشمند ال‌جی Q8 ورژن کوچک ال‌جی V20

بر اساس نظر برخی وب‌سایت‌ها Q8 با دوربین دوگانه و صفحه‌نمایش با رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ عرضه می‌شود که انتظار نمی‌رود چنین گوشی هوشمندی با چنین مشخصاتی قیمت پایینی داشته باشد.

ال‌جی Q8 در تا پایان جولای عرضه می‌شود و هنوز قیمت مشخصی برای این گوشی هوشمند ارائه نشده است، باید صبر کرد و دید که آیا ال‌جی قصد دارد این گوشی هوشمند را باقیمت پایین به بازار عرضه کند و یا قصد دارد قیمتی برابر با V20 برای Q8 در نظر بگیرد.

ارسال نظر