گوشی هوشمند ال‌جی Ray رسما معرفی شد

کمپانی ال‌جی به تازگی از گوشی هوشمند مقرون به صرفه‌ی جدید خود با نام Ray رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند در عین حال که از نظر قیمتی محصولی مناسب این، از صفحه نمایشی بزرگ و 5.5 اینچی و همچنین دوربین سلفی قدرتمندی بهره می‌برد.

گوشی هوشمند ال‌جی Ray رسما معرفی شد

به گزارش کلیک، صفحه نمایش به کار گرفته شده در گوشی هوشمند Ray ال‌جی نمایشگری 5.5 اینچی و از نوع IPS با وضوح تصویر اچ دی (720 در 1280 پیکسل) است. دوربین اصلی آن از سنسوری 13 مگاپیکسلی و بسیار با کیفیت تشکیل شده و برای دوربین سلفی آن نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. سبک طراحی گوشی Ray دقیقا مشابه با پرچمدار کنون ال‌جی یعنی گوشی هوشمند جی 4 انجام شده و این تشابه به ویژه در پنل پشتی دستگاه کاملا محسوس است.

1

ضخامت بدنه‌ی این محصول برابر با 9.3 میلیمتر بوده و ال‌جی برای آن یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند از اتصال 3G پشتیبانی به عمل می‌آورد و نسخه‌ای از آن به طور آپشنال با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت عرضه خواهد شد. جالب است بدانید که کمپانی ال‌جی مدعی شده باتری 3000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمد به راحتی می‌تواند تا 10 ساعت مکالمه‌ی دائم را پشتیبانی نماید.

سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده در این محصول اندروید 5.1 آب نبات چوبی است و سیستم روی یک چیپ (SoC) این گوشی هم تراشه‌ی MT6592M کمپانی مدیاتک خواهد بود که پردازنده‌ی مرکزی آن هشت هسته‌ای است. رم 1 گیگابایتی و حافظه‌ی داخای 16 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات فنی گوشی هوشمند ال‌جی Ray محسوب می‌شوند. هم اکنون این گوشی هوشمند در بازارهای کشور روسیه در حال عرضه بوده و قیمت آم معادل با 232 دلار در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود که با عرضه‌ی این محصول در سایر بازارهای جهانی قیمت آن باز هم کاهش پیدا کند.

ارسال نظر