صفحه نمایش مرموز در گوشی های LG

با توجه به جدیدترین پتنت ثبت شده توسط شرکت ال جی، باید منتظر به کارگیری قابلیت جالبی در گوشی های هوشمند این شرکت باشیم.

صفحه نمایش مرموز در گوشی های LG

به گزارش کلیک، طبق اطلاعات ما شرکت ال جی قصد دارد گوشی پرچمدار جدید خود را با اندروید نوقا ۷٫۰ در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ با نام LG V20 عرضه کند. در همین حال، این شرکت در حال کار روی فناوری های دیگری نیز هست. فناوری جدید صفحه نمایش ال جی چه چیزی می تواند باشد؟ استفاده از صفحه نمایشی با نسبت ۲۱:۹ در گوشی های هوشمند چطور به نظر خواهد رسید؟

با توجه به پتنت ثبت شده جدید ال جی، این فناوری قابلیت راز آلود آینده گوشی های هوشمند حرفه ای و گران قیمت این شرکت خواهد بود. صفحه نمایش های ۲۱:۹ علاوه بر بزرگتر بودن نسبت به ۱۶:۹، جزو صفحه نمایش های عریض محسوب می شوند که با نام تجاری UltraWide به فروش می رسند. نسبت تصویر به کار رفته در این صفحات نمایش همان نسبتی است که در پرده سینما به کار می رود. بنابر این انتظار می رود این صفحه نمایش بسیار پهن تر و طولانی تر از صفحه نمایش های معمولی ۱۶:۹ باشد. حال باید منتظر بود و دید که سازندگان گوشی های هوشمند چگونه می خواهند این صفحه نمایش ها را با گوشی های هوشمند تطبیق دهند.

lgtrademark

این اولین باری نیست که ال جی سعی می کند صفحه نمایش هایی با نسبت های متفاوت را در محصولاتش بگنجاند. تبلت های سری LG VU این شرکت نیز قبلا با نسبت تصویر ۴:۳ عرضه شد که دارای صفحه نمایشی بسیار پهن و قابل توجه بود. اکنون نوبت به آزمایش جدید ال جی رسیده است و تنها کاری که ما باید انجام دهیم انتظار کشیدن برای عرضه محصولات جدید با این قابلیت جدید است.

lgtrademark2

ارسال نظر