LG ساند بار های بی سیم مولتی روم را در سال 2016 به روز می کند.

LG اعلام کرده است که سه ساند بار بی سیم مولتی روم برای سال 2016 در نظر گرفته که از گوگل کست و از سوییچ وایرلس BT-Fi پشتیبانی می کند.

LG ساند بار های بی سیم مولتی روم را در سال 2016 به روز می کند.

به گزارش کلیک،اگر چه ال جی هیچ یک را رسما معرفی نکرده است ولی این ساند بار های بی سیم مولتی روم برای سال 2016 و جهت جایگزین شدن با مدل فعلی یعنی LAS751 پا به بازار خواهند گذاشت.

مدل های SH8 و SH7 دارای ساب ووفر بی سیم با تغییر ظاهری اندک نسبت به مدل سال های گذشته هستند. در ضمن مدل SH6 از ساب ووفر برخوردار نیست ولی در عوض به درگاه باس دوبانده مجهز شده که قدرت باس را افزایش می دهد.هر سه مدل از ارتباط بی سیم برخودار بوده و با سیستم LG's Music Flow و Google Cast سازگار است. به علاوه از ارتباط بلوتوثی هم پشتیبانی می کند.

ال جی گفته :"این مدل ها دارای BT-Fi نیز هست که به صورت خودکار روش اتصال را طبق محتوای منبع تغییر می دهد و نیاز به تغییر دستی روش اتصال در هنگام پخش موسیقی از دستگاه های مختلف را از بین می برد." احتمالا منظور این شرکت این است که دستگاه های جدید توانایی تعویض خودکار ارتباط را از بلوتوث به وای فای و بالعکس دارند.

همچنین ویژگی جدید دیگر توانایی کنترل تطبیقی صدا است که سبک (mode) صدا را با توجه به محتوایی که در حال تماشا هستید تغییر می دهد.این مدل ها در نمایشگاه CES همراه با قیمت به نمایش در خواهند آمد.

منبع: cnet.com

ارسال نظر