دعوتنامه رسمی ال‌جی برای رویداد MWC 2016؛ ال‌جی جی 5 در راه است!

کمپانی کره‌ای ال‌جی امروز به طور رسمی دعوتنامه خود را برای کنفرانس جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 ارائه کرد. با کلیک همراه باشید.

دعوتنامه رسمی ال‌جی برای رویداد MWC 2016؛ ال‌جی جی 5 در راه است!

همانطور که می‌دانید نمایشگاه CES 2016 به تازگی پایان یافته و ماه آینده شاهد برگزاری کنگره جهانی موبایل سال 2016 خواهیم بود. کنگره جهانی موبایل در واقع رویدادی است که هر ساله در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود و کمپانی‌های فعال در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های موبایلی در آن حضور پیدا می‌کنند. کنگره جهانی موبایل بزرگ‌ترین رویداد موبایلی است که به طور سالیانه برگزار می‌شود. بسیاری از شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی در این رویداد از پرچمداران جدید خود رونمایی می‌کنند. حال ظاهرا ال‌جی نیز به منظور رونمایی هرچه سریع‌تر از پرچمدارش جدیدش یعنی گوشی هوشمند ال‌جی جی 5 (LG G5) بی‌تاب شده است.

کنگره جهانی موبایل امسال از روز بیست و یکم ماه آینده (فوریه) برگزار می‌شود و ال‌جی از هم اکنون دعوتنامه رسمی مربوط به این نمایشگاه را ارسال کرده است. این دعتونامه که تصویر آن را در مقاله مشاهده می‌کنید به ساعت 14:00 روز بیست و یکم ماه فوریه اشاره دارد. در این دعوتنامه کمپانی ال‌جی از شعار "Play Begins" به معنای "آغاز بازی" استفاده کرده است. بنابراین ظاهرا ال‌جی برای کنگره جهانی موبایل سال 2016 برنامه‌ریزی دقیقی دارد. اما عمده‌ترین بخش از برنامه‌ریزی‌های ال‌جی مطمئنا مربوط به رونمایی احتمالی از گوشی هوشمند ال‌جی جی 5 خواهد بود. ال‌جی در تیزر خود به طور رسمی هیچ اشاره‌ای به معرفی پرچمدار جدیدش نکرده، اما پیش بینی می‌شود که در رویداد MWC 2016 شاهد معرفی رسمی گوشی هوشمند ال‌جی‌ جی ‌ 5 باشیم.

2

در این بین شایعات زیادی در رابطه با مشخصات فنی گوشی هوشمند ال‌جی جی 5 نیز منتشر شده است. برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که این گوشی هوشمند مانند گوشی وی 10 از دو صفحه نمایش مجزا بهره‌مند می‌شود. برخی دیگر از افراد نیز عقیده دارند که ال‌جی پرچمدار سال 2016 خود را به نمایشگری با وضوح تصویر 4K مجهز می‌کند. همچنین چندی پیش شایعاتی در رابطه با احتمال تجهیز گوشی هوشمند جی 5 به اسکنر عنبیه چشم کاربر نیز منتشر شده بود که هنوز صحت هیچ یک از این موارد به طور رسمی از سوی شرکت ال‌جی به تایید نرسیده است. اما از میان سایر مشخصات فنی مرتبط با این محصول، می‌دانیم که به احتمال زیاد گوشی جی 5 از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام بهره‌مند می‌شود. به طور کلی انتظار داریم که در کنگره جهانی موبایلی امسال شاهد ارائه نوآوری‌های متعددی در گوشی‌های هوشمند جدید و پرچمداران شرکت‌های گوناگون باشیم. در این بین بیشترین نگاه‌ها به سمت دو شرکت کره‌ای ال‌جی و سامسونگ معطوف شده، چرا که این دو کمپانی سابقه بسیار خوبی در زمینه ارائه نوآوری مرتبط با دنیای دستگاه‌های هوشمند موبایلی دارند. به نظر شما پرچمدار جدید ال‌جی از چه مشخصات فنی بارزی بهره‌مند می‌شود؟ به نظر شما آیا گوشی هوشمند ال‌جی جی 5 از اسکنر اثر انگشت کاربر بهره‌مند می‌شود؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر