کوییک کاور لمسی گوشی جی 5 الجی رسما معرفی شد

علارغم اینکه هنوز گوشی هوشمند ال‌جی جی 5 به طور رسمی معرفی نشده، این شرکت کره‌ای در اقدامی عجیب از کوییک کاور اختصاصی این محصول رونمایی کرد.

کوییک کاور لمسی گوشی جی 5 الجی رسما معرفی شد

کنگره‌ جهانی موبایل سال 2016 یا همان رویداد MWC 2016 بسیار نزدیک است. این رویداد ظرف چند روز آینده در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود و کمپانی‌های بزرگی در آن حضور پیدا می‌کنند. در این رویداد یا نمایشگاه شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدیدی خواهیم بود، هم اکنون انتظار داریم که پرچمداران سال 2016 شرکت‌هایی ال‎‌جی، سامسونگ و ... در این نمایشگاه معرفی شوند.

در این بین سامسونگ خبر رونمایی از دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را رسما تایید کرده و اعلام کرده که این دو محصو در روز بیست و یکم ماه فوریه معرفی می‌شوند، اما ال‌جی دقیقا اشاره مستقیمی به معرفی پرچمدار جدیدش یعنی گوشی جی 5 در نمایشگاه MWC 2016 نداشته است. با این وجود دعوتنامه اختصاصی ال‌جی برای این نمایشگاه به گونه‌ای طراحی شده بود که انتظار داریم این برند کره‌ای در طول کنگره جهانی موبایل 2016 از گوشی هوشمند جی 5 (LG G5) به عنوان پرچمدار جدیدش رونمایی کند.

تاکنون اخبار و شایعات متعددی در رابطه با این گوشی منتشر شده، اما صحت هیچ یک از این اطلاعات رسما از سوی ال‌جی تایید نشده‌اند. به عنوان مثال دیروز شاهد انتشار خبری مبنی بر بهره‌مندی این گوشی از قابلیت Always On Display بودیم. خبر مشابه برای گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ نیز منتشر شد. به موجب وجود قابلیت Always On Display صفحه نمایش دستگاه در هر شرایطی اطلاعات مهم و حیاتی مورد نیاز کاربر نظیر تاریخ، هشدارها، زمان و ... را نمایش می‌دهد. اما ساعاتی پیش شاهد اقدامی جالب توجه از سوی برند کره‌ای ال‌جی بودیم. این کمپانی علارغم اینکه هنوز به طور رسمی از گوشی جی 5 رونمایی نکرده، قاب اختصاصی آن یا کوییک کاور اختصاصی این محصول را رسما معرفی کرد.

2

طراحی و ظاهر کوییک کاور اختصاصی گوشی جی 5 نسبت به کوییک کاورهای پیشین پرچمداران این شرکت تفاوت‌ چندانی را شامل نمی‌شود. اما این کوییک کاور دارای قابلیتی است که پیش از این تنها برای کاور اختصاصی گوشی K10 ال‌جی معرفی شده بود. این قابلیت مربوط به پشتیبانی کوییک کاور گوشی از قابلیت تاچ و دستورات لمسی است. ال‌جی مدعی شده که استقبال کاربران از این قابلیت در کاور اختصاصی گوشی K10 جالب توجه بوده و به همین دلیل این برند کره‌ای، قابلیت مشابه را برای کوییک کاور اختصاصی پرچمدار سال خود در نظر گرفته است. همانطور که در تصاویر ضمیمه شده مشاهده می‌کنید، کوییک کاور گوشی جی 5 حالتی کتابی دارد و بر روی بخش جلویی آن پنجره‌ای مستطیل شکل در نظر گرفته شده تا اطلاعاتی همچون زمان، تاریخ و ... را نمایش دهد. هنگامی که با گوشی هوشمندتان تماس حاصل شود دگیر نیازی به برداشتن بخش جلویی کوییک کاور گوشی نداریم و از روی این کاور می‌توانید نسبت به رد یا پاسخگویی به تماس دریافتی خود اقدام کنید. نحوه عملکرد این ویژگی هم در تصاویر ضمیمه شده مشخص است.

به گزارش کلیک، ال‌جی در کنگره جهانی موبایل 2016 که طی روزهای بیست و دوم الی بیست و پنجم ماه فوریه برگزار می‌شود رسما از پرچمدار جدیدش رونمایی خواهد کرد. با این وجود هنوز مشخص نیست که عرضه رسمی این محصول از چه زمانی و با چه قیمتی آغاز می‌شود. همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، تا کنون شایعات زیادی در رابطه با گوشی جی 5 منتشر شده اما برای کسب اطلاعات دقیق و رسمی در رابطه با این گوشی حتما باید چیزی در حدود 11 روز دیگر صبور باشیم.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر