اسپیکر هوشمند ال جی با الکسای آمازون و دستیار گوگل سازگار می شود

رسانه کلیک - اسپیکر هوشمند ال جی قرار است همانند دستیار صوتی مخصوص ال جی موسوم به Deep ThinQ با دستیار گوگل و الکسای آمازون سازگاری پیدا کند.

اسپیکر هوشمند ال جی با الکسای آمازون و دستیار گوگل سازگار می شود

شرکت ال جی در حال کار به روی یک اسپیکر جدید به نام ThinQ است که به طور پیش فرض از دستیار گوگل پشتیبانی می‌ کند. درست پیش از نمایشگاه بزرگ CES 2018 ال جی و گوگل اسپیکر ویژه‌ ای را طراحی کرده‌ اند که از رابط کاربری صوتی گوگل برای برقراری ارتباط با لوازم خانگی هوشمند ال جی استفاده می‌ کند.

اسپیکر هوشمند ال جی می‌ تواند دستگاه‌های زیادی از تولیدکننده‌ های مختلف را کنترل کند؛ از جمله محصولات خانه هوشمند مختص به ال جی به نام ThinQ که شامل مجموعه‌ ای از لامپ‌ هوشمند، قفل در، ترموستات، دستگاه پخش صدا و لوازمی مانند یخچال، ماشین ظرفشویی و وکیوم‌ های روباتیک می‌ شود.

ال جی پیش از این گفته بود که سیاست‌ های آزادانه‌ای در ارتباط با خانه هوشمند دارد و اکوسیستم محصولاتش با الکسای آمازون و دستیار گوگل به خوبی پلتفرم هوشمند صوتی خود موسوم به Deep ThinQ سازگار هستند. ال جی عرضه اسپیکر هوشمند سازگار با الکسای آمازون را از سال 2016 آغاز کرده بود.

اسپیکر هوشمند ال جی

ال جی همچنین مجموعه جدیدی از محصولات صوتی را از جمله ساندبار و اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل معرفی کرد.این شرکت با کمپانی Meridian Audio برای ساخت محصولات صوتی خود همکاری کرده است. ساند بار Dolby Atmos SK10Y و اسپیکرهای قابل حمل سری PK که دارای ویژگی صدای ویژه و مود روشنایی هستند، از جمله این محصولات به شمار می‌ روند.

ال جی هیچگونه قیمت، تاریخ عرضه یا مشخصات خاصی از اسپیکر ThinQ یا دیگر محصولات خود ارایه نکرده است، اما می‌ دانیم که نمایشگاه بزرگ CES که نهم ژانویه سال 2018 برگزار می‌ شود، محلی برای آتش‌ بازی ال جی با محصولات جدید و هوشمند صوتی خود است.

ارسال نظر