ال جی V20 اولین گوشی دنیا با اندروید ۷٫۰ در بازار

اولین گوشی هوشمند جهان که با اندروید ۷٫۰ در سطح گسترده منتشر خواهد شد، گوشی تازه از را رسیده ال جی V20 است که در اوایل این ماه در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی شد.

ال جی V20 اولین گوشی دنیا با اندروید ۷٫۰ در بازار

به گزارش کلیک، اگر چه پیش از این ادعا می شد که ال جی V20 ممکن است اولین گوشی هوشمند در جهان باشد که با اندروید ۷٫۰ منتشر خواهد شد، اما هرگز گفته نشده بود که ممکن است اولین گوشی باشد که با این سیستم عامل در سطح جهان یا حداقل یک کشور عرضه می شود. ال جی به تازگی تایید کرد که علاقمندان می توانند از تاریخ ۲۹ سپتامبر این گوشی را در کره جنوبی با قیمت ۸۱۰ دلار خریداری نمایند.

مهم تر از همه این ها، این شرکت کره ای اعلام کرد که به خاطر جشن گرفتن عرضه گسترده این گوشی، خریداران بسته هدیه ای از لوازم جانبی به ارزش ۱۸۵ دلار دریافت خواهند کرد که تنها ۱۵ دلار قیمت خواهد داشت. این بسته هدیه شامل یک جفت هدفون اختصاصی ال جی، بلندگوی بلوتوث ال جی و یک بسته کامل باتری، که شامل باتری و شارژ است، خواهد بود.

چندین دلیل دیگر برای تشویق کاربران به خرید ال جی V20 در کره جنوبی وجود دارد. اما آن ها بازار خاص این گوشی هستند و این پیشنهادها مسلما زمانی که گوشی در تاریخ ۲۱ اکتبر در آمریکا به فروش می رسد، وجود نخواهند داشت. هم چنین خالی از طلف نیست که بگوییم ال جی V20 در سه رنگ تیتانیومی، نقره ای و صورتی در کره جنوبی در دسترس کابران خواهد بود. این نشان دهنده این است که فروش این گوشی در بازار داخلی برای ال جی از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای کسانی هم که ممکن است منتظر عرضه این گوشی در اروپا باشند اخبار ناامید کننده ای داریم و باید بگوییم که ال جی اعلام کرده است به این زودی ها برنامه ای برای انتشار آن در قاره سبز ندارد. با این حال، ممکن است این گوشی از طریق بازار سیاه یا خرده فروشان به اروپا برسد.

ارسال نظر