تصاویر لو رفته از گوشی LG V30

بعد از LGV10 که در سال ۲۰۱۵ و LGV20 که در سال ۲۰۱۶ معرفی شدند، از LG انتظار می رود که امسال LGV30 را معرفی کند. اما اکنون تصاویر لو رفته طراحی LGV30 را زودتر از موعد به نمایش می گذارد.

تصاویر لو رفته از گوشی LG V30

به گزارش کلیک، بعد از LGV10 که در سال ۲۰۱۵ و LGV20 که در سال ۲۰۱۶ معرفی شدند، از LG انتظار می رود که امسال LGV30 را معرفی کند. در حالی که LGV10 و LGV20 هر دو علاوه بر صفحه ی نمایش اصلی گوشی یک صفحه ساعت نیز داشتند، LGV30 احتمالا کمی از این لحاظ متفاوت است. با توجه به ۲ تصویر لو رفته که طبق گزارشات مدل آزمایشی قدیمی پروژه Joan a.k.a. که LGV30 را نشان می دهند، به نظر می رسد LG قصد تولید گوشی کشویی جدیدی را دارد. به طور دقیق تر، دستگاه دو صفحه نمایش لمسی متفاوت خواهد داشت که صفحه کوچک تر از زیر گوشی به بیرون کشیده می شود و در کل، صفحه نمایش بزرگ تری را در دسترس قرار می دهد. صفحه نمایش V30 تجربه بهتری را نسبت به V10 وV20 در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد. صفحه نمایش کوچک تر حتی می تواند کیبورد مجازی داشته باشد و همراه صفحه اصلی فضای بیشتری برای نمایش در اختیار قرار دهد.

عکس های لو رفته جدید از Evan Blass، یکی از با اعتبار ترین افراد این شرکت به دست آمده است. وی می گوید: "هنوز کاملا مشخص نیست که آیا این پروژه در همین مسیر ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر." پس V30 اصلی می تواند متفاوت باشد و بستگی به عملی کردن ایده صفحه نمایش کشویی دوم توسط این شرکت دارد. در زیر یک تصویر دیگر نیز آورده شده است که در آن سناریوهای قابل انجام مانند صفحه نمایش کشویی دوم که شامل یک کیبورد مجازی هم می شود، نشان داده شده است. اگر LGV30 همانند مدل آزمایشی آن که در عکس ها نشان داده شده است به بازار بیاید، پیشرفتی بزرگ نسبت به LG Chocolate به حساب می آید. سری گوشی های LG Chocolate نیز کشویی هستند و حدود یک دهه پیش بسیار پرطرف دار بودند. در خبرها گفته شده که گوشی LGV30 در سپتامبر ۲۰۱۷،حدودا یک سال بعد از V20، به طور رسمی معرفی خواهد شد. این دستگاه با Daydream گوگل سازگار خواهد بود و شاید به عنوان اولین گوشی LG شناخته شود که از صفحه OLED استفاده می کند.(شاید دو صفحه OLED!)

منتظر خواهیم ماند تا ببینیم آیا LG ما را با V30 سورپرایز خواهد کرد یا خیر. شما گوشی مدرن LG slider را طبق عکس ها و مطالب ارائه شده می پسندید؟

تصاویر لو رفته از گوشی LGV30

تصاویر لو رفته از گوشی LGV30

ارسال نظر