ال جی از دو گجت در زمینه تصاویر 360 درجه و واقعیت مجازی رونمایی کرد

شرکت ال جی همراه با معرفی گوشی جدید خود G5، محصولات دیگری را نیز معرفی کرد. به کمک این تجهیزات جانبی G5 می تواند به یک دوربین دیجیتال یا پخش کننده Hi-Fi  تبدیل شود و بسیاری موارد دیگر.

ال جی از دو گجت در زمینه تصاویر 360 درجه و واقعیت مجازی رونمایی کرد

به گزاش کلیک، ال جی دو گجت نیر معرفی کرد که می توانند آینده صنعت واقعیت مجازی را متحول کنند. LG 360 VR که یک هدست واقعیت مجازی است وCAM LG 360 که یک دوربین برای فیلم برداری 360 درجه ای است. در ادامه به بررسی این دو گجت می پردازیم.

LG 360 VR

LG 360 VR یک هدست واقعیت مجازی است که از طریق USB-C انحصارا به گوشی G5 متصل می شود و آنطور که ال جی گفته شما با داشتن این هدست،یک تلویزیون 130 اینچی به فاصله دو متری خود خواهید داشت.طراحی زیبا و راحتی در حمل باعث شده که کاربران بتوانند در هر موقعیتی محتوای واقعیت مجازی را در این هدست تماشا کنند. یکی دیگر از برتری های این محصول نسبت به رقبا وزن بسیار پایین آن است. LG 360 VR که 118 گرم وزن دارد حدود یک سوم از سایر رقبا سبک تر است.

این هدست می تواند علاوه بر محتوای واقعیت مجازی تهیه شده برای اندورید، تصاویر و ویدئو های ضبط شده با LG 360 CAM را نیز پخش کند.

LG 360 CAM

این دوربین ضبط تصاویر 360 درجه ای مکمل بسیار خوبی برای هدست واقعیت مجازی ال جی است. این دوربین می تواند تصاویر 360 درجه ای با وضوح تصویر 2K وبر روی کانال صوتی 5.1 ضبط کند.

LG 360 CAM دو دوربین 13 مگاپیکسلی با زاویه ضیط تصاویر 200 درجه ای دارد که به همراه 3 میکروفونی که در آن تعبیه شده است صدا و تصویر بسیار مطلوبی را به کاربران عرضه می کند.همچنین 4 گیگابایت حافظه قابل ارتقا و یک باتری 1200 میلی آمپری این گجت را به یکی از برترین ها در زمینه تصویر برداری 360 درجه ای تبدیل کرده است.

شما می توانید تصاویر گرفته شده توسط این دوربین را در Google Street یا YouTube360 آپلود کنید و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.همچنین تصاویر گرفته شده با این دوربین در سایر گوشی های هوشمند و وسایل نمایش محتوای 360 درجه ای قایل نمایش است.

lg-360-camera

هنوز اطلاعاتی از قیمت این دو محصول در درسترس نیست و به زودی اعلام خواهد شد.

منبع:phonearena

ارسال نظر