اعلام نام شرکت LG به عنوان متخلف ۳ هزار میلیاردی گمرک

در روزهای گذشته خبری با عنوان "تخلف ۳ هزار میلیاردی شرکت کره ای مشهور" در رسانه ها منتشر شد و همین امر گمانه زنی ها در مورد نام این شرکت را افزایش داد.

اعلام نام شرکت LG به عنوان متخلف ۳ هزار میلیاردی گمرک

به گزارش کلیک ،در روزهای گذشته خبری با عنوان "تخلف ۳ هزار میلیاردی شرکت کره ای مشهور" در رسانه ها منتشر شد و همین امر گمانه زنی ها در مورد نام این شرکت را افزایش داد. متاسفانه با توجه به شباهت کدهای منتشر شده به مشخصات شرکت سامسونگ، در بسیاری از رسانه ها به اشتباه نام سامسونگ به عنوان متخلف بزرگ گمرکی منتشر شد که سرانجام مشخص شد این گمانه زنی اشتباه بوده و شرکت متخلف مذکور، رقیب دیرینه سامسونگ یعنی LG بوده است.
تخلف ال جی در گمرک
طبق اظهار نظر صریح، آقای احمد توکلی در تاریخ ۱۸ دی ماه نود و پنج در برنامه زنده متن و حاشیه از شبکه سوم سیما در مورد نام این شرکت متخلف، مشخص شد که همه گمانه زنی ها در این زمینه اشتباه بوده و این شرکت ال جی بوده مرتکب تخلفی با این حجم وسیع شده است.

پس از انتشار این خبر، وزیر صنعت در واکنشی عجیب خواستار لغو این جریمه شدند و در مقام دفاع از شرکت ال جی بر آمدند.(خبر مربوطه را در این لینک دنبال کنید) در همین رابطه، آقا توکلی در نامه ای به معاون اول رییس جمهور به مواضع وزیر صنعت اعتراض کرده و نسبت به این موضوع هشدار داد.

اهم متن نامه آقای توکلی به معاون اول رییس جمهور :

جناب آقای مهندس اسحاق جهانگیری

ارسال نظر