مشخصات جی 5 در GeekBench: رم 4 گیگابایتی و اندروید 6.0.1

به تازگی شاهد انتشار مشخصات جزئی از گوشی هوشمند جی 5 ال‌جی در صفحه اطلاعاتی بنچمارک GeekBench بودیم که شاید دانستن آن‌ها برای شما هم جالب باشد.

مشخصات جی 5 در GeekBench: رم 4 گیگابایتی و اندروید 6.0.1

کمپانی کره‌ای ال‌جی در روز بیست و یکم ماه فوریه و در جریان کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 به طور رسمی از پرچمدار جدیدش یعنی گوشی هوشمند ال‌جی جی 5 رونمایی می‌کند. ال‌جی تیزرهایی را برای این گوشی تدارک دیده و ساعاتی پیش هم به طور رسمی کوییک کاور این محصول را معرفی کرد که از قابلیت لمسی نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. حال شاهد فاش سازی اطلاعات جزئی در رابطه با گوشی هوشمند جی 5 ال‌جی در صفحه اطلاعاتی بنچمارک GeekBench بودیم.

به گزارش کلیک، ظاهرا گوشی هوشمند جی 5 ال‌جی به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بهره‌مند می‌شود و همانطور که می‌بینید سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای خواهد بود. همچنین در اطلاعات ارائه شده به وضوح ظرفیت رم این گوشی مشخص شده است. بنا به اطلاعات مندرج در صفحه مربوط به گوشی جی 5، ال‌جی این محصول را به رمی 4 گیگابایتی مجهز می‌کند.

1

اما از کجا می‌دانیم که تصویر ارائه شده و صفحه اطلاعاتی گوشی هوشمندی که با کد LG F700 مشخص شده مربوط به گوشی جی 5 شرکت ال‌جی است؟ کد اختصاصی گوشی هوشمند جی 4 شرکت ال‌جی F500 بود و سپس گوشی وی 10 این شرکت با کد اختصاصی F600 در بنچمارک GeekBench نمایان شد. بنابراین به سادگی می‌توان نتیجه‌گیری کرد که کد F700 مربوط به پرچمدار بعدی این برند کره‌ای یعنی گوشی هوشمند جی 5 است.

با وجود تمامی این تفاسیر هنوز کمپانی ال‌جی به طور رسمی صحت هیچ یک از اطلاعات فوق را تایید نکرده است. در هر صورت بدون تردید در آینده نزدیک شاهد رونمایی رسمی از این محصول خواهیم بود. انتظار داریم که ال‌جی پرچمدار جدیدش را با طراحی زیباتری نسبت به نسخه‌های پیشین این محصول معرفی کند. پیش از این گفته شده بود که احتمالا طراحی بدنه این گوشی به شیو‌ه‌ای منحصر به فرد انجام می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد تا از بخش زیرین دستگاه به باتری آن دسترسی پیدا کند و به صورت کشویی بتواند این باتری را از بدنه اصلی گوشی جدا نماید. همچنین گفته شده که این محصول از قابلیت Always On Dislpay بهره‌مند می‌شود که به موجب آن صفحه نمایش دستگاه به طور دائم اطلاعات حیاتی و مهم مورد نیاز کاربر نظیر زمان، تاریخ، هشدارها و .... را نمایش خواهد داد. برخی از شایعات پیشین منتشر شده در رابطه با این گوشی خبر از تجهیز آن به صفحه نمایشی 5.6 اینچی و با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل یا اصطلاحا QHD می‌دهند. همچنین گفته شده که گوشی جی 5 از نظر قابلیت‌های عکسبرداری و به ویژه دوربین اصلی، محصولی بسیار قدرتمند خواهد بود. برخی از منابع خبری معتقدند که دوربین اصلی و سلفی این گوشی به ترتیب از سنسورهایی 20 و 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. بدون تردید در آینده نزدیک شاهد انتشار اخبار بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند خواهیم بود.

منبع: gsmarena

ارسال نظر