ال جی G6 با دوربین دوگانه به بازار عرضه می شود

با گذشت تنها چند ساعت از سال ۲۰۱۷، شرکت های طراح گوشی موبایل در صدد رونمایی از آخرین دست آوردها به منظور معرفی پرچمداران خود در سال جدید برآمده اند. پس از اپل، موتورولا اکنون نوبت رونمایی از LG  ست.

ال جی G6 با دوربین دوگانه به بازار عرضه می شود

به گزارش کلیک - با ورود به سال جدید میلادی، بازار رقابت میان تولید کنندگان گوشی های موبایل و گجت ها گرم شده است. هریک تلاش می کنند تا پرچم دار سال ۲۰۱۷ از برند رقیب برتر ی های محسوسی داشته باشد.

پس از انتشار تصاویری از پرچمداران غول های تکنولوژی در۲۰۱۷، اکنون زمان معرفی تازه ترین محصول LG ست؛ LG G6 که به گفته شاهدان تغییرات اساسی نسبت به طراحی های پیشین این شرکت دارد.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان سال ۲۰۱۶، سالی بسیار نا امید کننده برای محصولات LG به شمار می رفت، آمار و ارقام فروش محصولات و حتی استفاده از تکنولوژی روز در طراحی های این برند نسبت به دیگر رقبا بسیار ضعیف ارزیابی شده است.

با گذشت تنها چند ساعت از سال ۲۰۱۷، شرکت LG ، تصاویری از محصول تازه خود به نمایش گذاشته است. این طراحی جدید که LG G6 نام دارد، با تغییراتی بنیادی به بازار تکنووژی راه خواهد یافت. سال ۲۰۱۶ در دنیای تکنولوژی تحولات بسیاری پدید آمد، گوشی هایی با دو دوربین، بدنه هایی با آلیاژ متفاوت و نمایشگرهایی با کیفیتی باور نکردنی که راه را برای رقابت هموار کرده اند.

پس از رونمایی از آیفون ۷ و راهیابی آن به بازار تکنولوژی روز، شرکت سامسونگ نیز به فکر استفاده از دو دوربین برای محصولات سال آینده خود افتاده است. اخبار درز کرده از این شرکت از طراحی و تولید گوشی Galaxy S8 در سال آینده با دو دوربین حکایت می کند. پس از اپل و سامسونگ، شرکت LG نیز از این رقابت دور نمانده و گوشی Galaxy S8 را با دو دوربین روانه بازار کرده است.

شرکت LG و همچنین سامسونگ در تولید محصول پیشین خود ۵LG G و Note 7 بسیار ضعیف عمل کرده و همین امر باعث نزول میزان فروش این محصولات بوده است. این برند محبوب در طراحی LG G6 تمامی تلاش خود را متمرکز ساخته تا محصولی قابل رقابت با دیگر پرچمداران به بازار عرضه کند. تجهیز LG G6 به دو دوربین، سنسور هوشمند اثر انگشت و سیستم عامل اندروید تماما حکایت از تغییرات بنیادی این شرکت برای عرضه یک محصول متفاوت از طراحی های اخیر این شرکت دارد.

شایعات خبر از تغییرات اندک در ساختار ظاهری ۶LG G دارد؛ اما تغییر نمایشگر و پردازنده بسیار قدرتمند Snapdragon 835 حکایت از ورود یک پرچمدار قوی به عرصه رقابت در دنیای تکنولوژی دارد.

ارسال نظر