خانواده‌ها برای تماشای لیگ بازی های رایانه ای به برج میلاد بروند

رسانه کلیک –  مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، حسین کریمی قدوسی از خانواده‌ها برای تماشای مسابقات لیگ بازی های رایانه ای ایران در مجموعه برح میلاد دعوت و اعلام کرد که امکان تماشای مسابقات برای خانواده‌ها فراهم شده است.

خانواده‌ها برای تماشای لیگ بازی های رایانه ای به برج میلاد بروند

به گزارش کلیک ، حسن کریمی قدوسی مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اعلام این موضوع که امکانات تماشای مسابقات لیگ بازی های رایانه ای برای خانواده‌ها فراهم شده است، از خانواده‌ها برای حضور و تماشای لیگ بازی‌ رایانه‌ای ایران در مجموعه برج میلاد دعوت کرد و گفت: محل برگزاری مسابقات به شکلی طراحی شده است تا شرکت کنندگان در لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران بر روی سن مسابقه دهند و خانواده‌ها نیز امکان تماشای مسابقات را داشته باشند. همچنین برای مراسم اختتامیه لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران حدود ۱۴۰۰ صندلی در سالن اصلی برج میلاد و امکانات جانبی مانند بازی‌های واقعیت مجازی فراهم شده است تا در کنار مسابقات، شرکت کنندگان و خانواده‌ها نیز بتوانند از صرق وقت خود لذت ببرند و از امکاتات تعبیه شده استفاده کنند.

حسن کریمی در رابطه با فعالیت بنیاد بازی‌های رایانه‌ای در بحث مسابقات بازی‌های رایانه‌ای عنوان کرد: موضوع اوقات فراغت برای بنیاد بازی‌های رایانه‌ای بسیار مهم است و تمامی تلاش ما در مجموعه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزاری استاندارد مسابقات بازی‌های رایانه‌ای با بازی‌های مناسب و سالم است تا علاوه بر استفاده صحیح از اوقات فراغت، فرهنگ سازی در این حوزه انجام شود.

مدیر عامل بنیاد بازی‌های رایانه‌ای با اشاره به همکاری با شرکت مکعب گفت: شرکت مکعب توانسته تا پروژه‌های موفق و خوبی را داشته باشد؛ به همین دلیل است که لیگ بازی های رایانه ای با همکاری شرکت مکعب پرپا می‌شود. به این منظور، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران با شرکت مکعب تفاهم نامه‌ای امضا کرده است و قرار است تا بنیاد چند سال دیگر نیز از این رقابت‌ها حمایت کند، اما باید امیدوار بود که در آینده برند لیگ بازی‌های رایانه‌ای بسیار بزرگ شود تا بخش خصوصی خودش به صورت مستقیم وارد حمایت شود و دیگر نیازی به حضور بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نباشد.

وی در رابطه با حضور بانوان در رشته‌های موبایلی اظهار کرد: بانوان سال گذشته در یک رشته حضور داشتند و امسال این رشته‌ها به دو بازی کلش رویال و کوئیز آف کینگز افزایش یافته است، اما ما به دنبال حضور بانوان در همه رشته‌ها هستیم و امیدواریم با توجه به شرایط فرهنگی کشور این امکان فراهم شود.

کریمی قدوسی در پایان خاطر نشان کرد: ما به عنوان سرپرست حوزه بازی وارد بحث ورزش‌های الکترونیکی شده‌ایم و به زودی قرار است بزرگ‌ترین مسابقات e-Sport را برگزار کنیم؛ چرا که در آینده‌ای نزدیک و با توجه به رایج شدن این دسته از بازی‌ها در تمام دنیا این نوع از بازی‌ها در آینده‌ای نزدیک قسمت عمده‌ای از صنعت بازی را تشکیل خواهد داد.

گفتنی است؛ سومین دوره لیگ بازی های رایانه ای ایران توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران با همکاری شرکت مکعب به عنوان نماینده جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای ESWC در ۵ رشته PES 2017 و FIFA 2017 در دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس ۳۶۰، بازی کلش رویال و بازی کوئیز اف کینگز برای موبایل و بازی Counter Strike Global Offensive در قالب تیم‌های پنج ‌نفره برای کامپیوتر در مجموعه برج میلاد برگزار می‌شود. برای ثبت نام در لیگ بازی‌های رایانه‌ای اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر