به‌روزرسانی نسخه iOS اپلیکیشن ویرایش عکس لایت‌روم منتشر شد

رسانه کلیک – آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن لایت روم برای سیستم‌عامل iOSعرضه شد که در این به‌روزرسانی پشتیبانی از Apple Pencil به لایت روم اضافه‌شده است.

به‌روزرسانی نسخه iOS اپلیکیشن ویرایش عکس لایت‌روم منتشر شد

شرکت ادوبی به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن لایت روم در iOSارائه داده است که در این به‌روزرسانی پشتیبانی از Apple Pencil و قابلیت لمس سه‌بعدی به این اپلیکیشن اضافه‌شده است.کاربران iPad Pro می‌توانند با استفاده از قلم اپل به‌راحتی عکس‌های خود را در لایت روم ویرایش کنند. برای انتخاب راحت‌تر براش ها یا قلم‌موها در حین کار با برنامه،قابلیت لمس سه‌بعدی اضافه‌شده است تا کاربر بتواند راحت‌تر قلم‌مو موردنظر خود را پیدا کند.

راه‌های میانبر جدیدی به اپلیکیشن لایت روم اضافه‌شده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به تغییر دادن sharpness و noise reduction از تبdetail اشاره کرد. یکی از قابلیت‌های بسیار خوبی که در به‌روزرسانی جدید لایت روم دیده می‌شود این است که شما در حین عکاسی می‌توانید متوجه شوید که عکس شما دارای چه ایرادهایی است و در چه قسمت‌هایی نور کمی وجود دارد و قبل از عکاسی ایرادهای عکس را برطرف کنید.شرکت ادوبی هم‌چنین ورژن جدیدی از لایت روم را برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است.

ارسال نظر