کنسول PS4 با طرح Call of Duty: WWII رونمایی شد

رسانه کلیک - به تازگی شرکت سونی از طراحی جدید کنسول پلی استیشن ۴ با طرح بازی مورد انتظار Call of Duty: WWII رونمایی کرده که همزمان با انتشار این بازی عرضه می شود.

کنسول PS4 با طرح Call of Duty: WWII رونمایی شد

شرکت سونی همچنان در تلاش افزایش فروش کنسول نسل هشتم خود یعنی پلی استیشن ۴ است که جهت تحقق اهداف خود، باندل های متفاوتی را با قیمت های وسوسه انگیز به فروش می رساند. حال از آنجا که کم کم به انتشار یکی از بهترین و مورد انتظارترین بازی های سال میلادی ۲۰۱۷ نزدیک می شویم، سونی تصمیم گرفته که این بار کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم را با طرح سبز ارتشی که از بازی Call of Duty: WWII الهام گرفته شده است را طراحی و در بازارهای جهانی عرضه کند.

محتویات باندل نیز شامل کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم سری CUH-2000 با حافظه ۱ ترابایتی و با طرح سبز ارتشی، کنترلر دوال شوک ۴ (DualShock 4) با طرح سبز ارتشی و نسخه فیزیکی بازی Call of Duty: WWII است. اگرچه رونمایی از باندل جدید کنسول پلی استیشن ۴ با طرح عنوان «کال اف دیوتی: ورلد وار ۲» چندان دور از انتظار نبود چرا که چند سالی می شود سونی و شرکت اکتیویژن با یکدیگر همکاری می کنند.

کنسول PS4 با طرح Call of Duty: WWII

به دلیل همین همکاری و قرارداده تنظیم شده میان دو شرکت مذکور، تمامی کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ می توانند سی روز زودتر از سایر بازیکنان به بسته الحاقی نقشه ها (DLC Maps) بازی «کال اف دیوتی: ورلد وار ۲» دسترسی داشته باشند. این بسته شامل پک نقشه های Divisions، Nazi Zombies و Weapon Unlock Token در بخش چند نفره (آنلاین) بازی می شود.

گفته شده این باندل به صورت محدود و با قیمت ۲۹۹ دلار آمریکا و ۳۷۹٫۹۹ دلار کانادا در آمریکای شمالی (ایالات متحده آمریکا و کانادا) عرضه می شود. متاسفانه شرکت ژاپنی سونی هنوز از عرضه باندل مذکور در اروپا و سایر نقاط جهان خبر نداده و بدین خاطر قیمت کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم با طرح ارتشی به خرده فروشان و فروشگاه های واقع در اروپا بستگی دارد. البته فراموش نشود سونی در کنار رونمایی از باندل Call of Duty: WWII کنسول PS4 با طرح سبز ارتشی، از دو باندل دیگر این عنوان ویدیویی مخصوص کاربران آمریکایی و اروپایی نیز رونمایی کرد.

کنسول PS4 با طرح Call of Duty: WWII

یکی از باندل ها شامل کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم و دیگری شامل کنسول پلی استیشن ۴ پرو می شود که هر دو کنسول با حافظه ۱ ترابایتی و همراه با نسخه فیزیکی بازی «کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم» به فروش می رسند. به علاوه، هیچ گونه طرحی از عنوان Call of Duty: WWII بر روی این دو کنسول حک نشده و هر دو دستگاه به رنگ مشکی عرضه می شوند. بنابراین، اگر علاقه ای به طرح سبز ارتشی ندارید، خرید رنگ مشکی این باندل یکی از بهترین گزینه ها است چرا که با هزینه کمتری صاحب بازی مورد انتظار «کال اف دیوتی: ورلد وار ۲» می شوید.

گفتنی است؛ اگر طرح سبز ارتشی کنسول پلی استیشن ۴ مورد پسند شما قرار گرفت، در حال حاضر می توانید این باندل را از فروشگاه ها و خرده فروشان معتبر از جمله پلی استیشن، آمازون، تارگت و غیره پیش خرید کنید. توجه داشته باشید که این باندل ها همزمان با انتشار نسخه نهایی بازی Call of Duty: WWII (3 نوامبر سال میلادی ۲۰۱۷ مصادف با ۱۲ آبان ماه ۹۶) به دست خریداران می رسد.

کنسول PS4 با طرح Call of Duty: WWII

هم اکنون نسخه استاندارد بازی Call of Duty: WWII به صورت جداگانه با قیمت ۵۹٫۹۹ در فروشگاه های رسمی از جمله پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و استیم قابل پیش خرید است. همچنین نسخه دیجیتال دیلاکس بازی که شامل تمامی بسته های الحاقی و محتویات اضافه است، با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار پیش فروش می شود.

ارسال نظر