Linia برای کاربران iOS به مدت یک هفته رایگان است

بازی های کامپیوتری به خصوص بازی های تلفن همراه از آن دسته بازی هایی هستند که کاربران و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند. یکی از این بازی های بازی پازل Linia است. این بازی که برای کاربران سیستم عامل اندروید و هم برای کاربران سیستم عامل iOS در دسترس است به صورت پولی است اما کاربران سیستم عامل iOS می توانند به مدت یک هفته به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه ای این بازی را دانلود کنند.

Linia برای کاربران iOS به مدت یک هفته رایگان است

این بازی که برای کاربران سیستم عامل اندروید و هم برای کاربران سیستم عامل iOS در دسترس است به صورت پولی است اما کاربران سیستم عامل iOS می توانند به مدت یک هفته به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه ای این بازی را دانلود کنند.

به گزارش کلیک ، جدیدترین نسخه اپلیکیشن رایگان هفته برای سیستم عامل iOS بازی و یا پازل معروف Linia است. این اپلیکیشن که در حالت عادی ۳ دلار و ۹۹ سنت به فروش می رسد، این هفته کاربران سیستم عامل iOS می توانند آن را به صورت رایگان دریافت کنند. این اپلیکیشن در واقع نوعی بازی پازل است که کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. این بازی در مجموع دارای ۸۰ مرحله است. بازی به این صورت است که از کاربر خواسته می شود که خطی را که اشکال با رنگ های مختلف را به هم وصل می کند دنبال کند. نکته بازی در این است که در واقع این رنگ ها با تغییر شکل از دید کاربر مخفی می شوند. به محض اینکه کاربر هر قسمت از Linia را متوقف کند، بازی بر روی Cloud ذخیره می شود و کاربر در نوبت بعد می تواند به ادامه بازی دسترسی داشته باشد.

در صورتی که کاربر بتواند تمام مراحل ا به پاپان برساند، باید منتظر یک سورپرایز ویژه و جذاب باشد. به عقیده طراحان این بازی، تم بازی از نوع تم بازی های آرامش بخش است و در واقع از آن دسته بازی های پازل و معما گونه نیست که باعث بالا رفتن آدرنالین خون شود. این بازی هم چنین برای کاربران سیستم عامل اندروید نیز در گوگل پلی در دسترس است. البته کاربران اندروید باید برای دانلود و استفاده از این بازی ۹۹ سنت پرداخت کنند.

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که تمایل به انجام بازی های آرامش بخش و در عین حال جذاب دارید توصیه می کنیم که این بازی را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

ارسال نظر