کاربران لینکدین از مرز 400 میلیون نفر گذر کرد!

طبق تازه‌ترین گزارش ارائه شده از سوی کمپانی لینکدین (LinkedIn) این شبکه اجتماعی توانسته در سه ماه چهارم سال 2015 تعداد کاربران خود را به بیش از 400 میلیون نفر برساند.

کاربران لینکدین از مرز 400 میلیون نفر گذر کرد!

هنگامی که صحبت از شبکه‌های اجتماعی به میان می‌آید به یاد فیسبوک خواهیم افتاد که در واقع یکه‌تاز این زمینه محسوب می‌شود. هم اکنون شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب و متعددی وجود دارند که هر روزه کاربران بسیار زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. برخی از پرکاربردترین این شبکه‌های اجتماعی علاوه بر فیسبوک، شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، توییتر، یوتوب، گوگل پلاس و ... هستند. این شبکه‌های اجتماعی دائما در حال بررسی وضعیت کاربران خود هستند و روند افزایش کاربران این شبکه‌ها به موضوعی فوق‌العاده حائز اهمیت تبدیل شده است.

به گزارش کلیک، یکی از شبکه‌های اجتماعی که طی چند سال اخیر پیشرفت‌های شایان ملاحظه‌ای داشته و روز به روز به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود، شبکه اجتماعی لینکدین است. این شبکه اجتماعی در اصلی متمرکز بر روی فعالیت‌های شغلی، حرفه‌ای و ثبت رزومه است. طبق گزارشات به دست آمده از سوی شرکت لینکدین، ظاهرا شبکه اجتماعی اختصاصی این شرکت طی سه ماه چهارم سال 2015 پیشرفتی جالب توجه داشته و هم اکنون تعداد کاربران آن از مرز 400 میلیون نفر عبور کرده است.

کمپانی لینکدین اشاره کرده که طی سه ماه چهارم سال 2015 از نظر تعداد کاربر پیشرفتی جالب داشته و نسبت به سال 2014 چیزی در حدود 14 درصد رشد یافته و تعداد کاربران این شبکه اجتماعی در پایان سال 2015 بیش از 414 میلیون نفر بوده است. هم اکنون به طور میانگین این شبکه اجتماعی در طول هر ماه بیش از 100 میلیون بازدید کننده اختصاصی دارد و از این نظر هم نسبت به سال سال 2014 پیشرفتی 7 درصدی را شامل می‌شود. از نظر بازدید از صفحات کاربران نیز این شبکه اجتماعی رشدی 26 درصد داشته است، یعنی تعداد بازدید از صفحات اختصاصی کاربران این شبکه اجتماعی 26 درصد رشد را شامل شده است. این شبکه اجتماعی در حال سپری کردن پیشرفتی جالب توجه است و کمپانی لینکدین نیز از این موضوع مطلع است و مطمئنا برای آینده برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری را دارد. لیندکین هم اکنون بیش از 6 میلیون فرصت شغلی را در لیست مشاغل خود قرار داده است.

لینکدین در سال 2014 و 2015 قابلیت‌های بسیار زیاد و متنوعی را در سایت و اپلیکیشن اختصاصی شبکه اجتماعی خود اضافه کرده است. بنا به گزارشات به دست آمده، هم اکنون بیش از 57 درصد از کاربران شبکه اجتماعی لینکدین با استفاده از اپلیکیشن موبایل این شبکه از آن استفاده می‌کنند. با توجه به آمار ارائه شده و پیشرفت‌های این شبکه اجتماعی بدون تردید در آینده نزدیک شاهد کارایی‌های بیشتر آن خواهیم بود و روز به روز توجه افراد بسیاری به سمت و سوی شبکه اجتماعی لینکدین جلب می‌شود. نظر شما در این رابطه چگونه است؟ آیا شما هم از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر