پوشش زنده خبری مراسم E3 2016 در کلیک

اگر یکی از علاقه مندان دنیای گیم و سرگرمی باشید، حتما نام رویداد بزرگ و باشکوه E3 را تا به امروز، بارها و بارها شنیده اید! رویدادی که بسیاری از کمپانی بازی بزرگ بازی ساز نظیر شرکت مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز، یوبی سافت، بتسدا و... جهت معرفی عناوین ویدیویی جدید، کنفرانسی را در طول این رویداد برگزار می کنند و در آن، شاهد رونمایی از بازی های ویدیویی جدید و آینده هستیم. در عرصه بازی های ویدیویی، هر ساله نمایشگاه ها و مراسم های مختلفی در سراسر جهان برگزار می شود که هیچ کدام از آن ها، به خوبی رویداد E3 نیست و طبق ادعای برخی از تحلیل گران، این مراسم ای ۳ است که برگ برنده را به یک کمپانی بازی ساز می دهد. حال اگر کمپانی ای بتواند نظر اغلب تماشاگران و بازیکنان را خود جلب کند، قطعا سال آسانی پیش روی آن ها خواهد بود و میزان فروش محصولاتشان، به نوعی تضمین شده است. همان طور که اشاره کردیم، به دلیل مهم بودن این رویداد، رقابت میان شرکت ها به شدت افزایش پیدا می کند و چه بسا، دو کمپانی همیشه رقیب مایکروسافت و سونی، یک بار دیگر در مصاف با یکدیگر، کنفرانس های رسمی خودشان را برگزار می کنند و جذابیت این مراسم را بیشتر و بیشتر می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

پوشش زنده خبری مراسم E3 2016 در کلیک

رویدادی که بسیاری از کمپانی بازی بزرگ بازی ساز نظیر شرکت مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز، یوبی سافت، بتسدا و... جهت معرفی عناوین ویدیویی جدید، کنفرانسی را در طول این رویداد برگزار می کنند و در آن، شاهد رونمایی از بازی های ویدیویی جدید و آینده هستیم. در عرصه بازی های ویدیویی، هر ساله نمایشگاه ها و مراسم های مختلفی در سراسر جهان برگزار می شود که هیچ کدام از آن ها، به خوبی رویداد E3 نیست و طبق ادعای برخی از تحلیل گران، این مراسم ای ۳ است که برگ برنده را به یک کمپانی بازی ساز می دهد. حال اگر کمپانی ای بتواند نظر اغلب تماشاگران و بازیکنان را خود جلب کند، قطعا سال آسانی پیش روی آن ها خواهد بود و میزان فروش محصولاتشان، به نوعی تضمین شده است. همان طور که اشاره کردیم، به دلیل مهم بودن این رویداد، رقابت میان شرکت ها به شدت افزایش پیدا می کند و چه بسا، دو کمپانی همیشه رقیب مایکروسافت و سونی، یک بار دیگر در مصاف با یکدیگر، کنفرانس های رسمی خودشان را برگزار می کنند و جذابیت این مراسم را بیشتر و بیشتر می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، رویداد بزرگ Electronic Entertainment Expo که مخفف آن E3 نام دارد، هر ساله در تاریخ ۱۴ ژوئن در شهر زیبای لس آنجلس ایالات متحده آمریکا و در سالن نمایشگاهی بزرگ کنوانسیون برگزار می شود. این مراسم تا روز ۱۶ ژوئن ادامه دارد و تماشاگران در این روزها، می توانند با مراجعه به محل برگزاری نمایشگاه، در آن حضور یابند. شایان به ذکر است کنفرانس هایی که در طول این مراسم برگزار می شوند، قبل از برگزاری زمان رسمی آن (مراسم E3) برگزار می شود و به همین علت، کنفرانس هایی نظیر مایکروسافت، سونی، یوبی سافت، الکترونیک آرتز و... تا روز ۱۴ ژوئن به اتمام خواهند رسید.

رسانه بزرگ کلیک که بارها و بارها اطلاع رسانی رویدادهای سراسر جهان را برای شما اثبات کرده است، با برگزاری رویداد E3 2016، بازهم به فعالیت خود ادامه می دهد و تمامی اتفاقات تک تک کنفرانس ها را به صورت زنده و کامل برای شما پوشش خواهد داد.

پوشش کامل خبری و زنده رسانه کلیک چه مواردی را در بر می گیرد؟

  • اطلاع رسانی سریع و پوشش تمامی اخبار: به محض انتشار خبر جدید، کلیک آن را در خروجی وب سایت خود قرار می دهد و شما را از تمامی اتفاقات حاضر در کنفرانس، با خبر می سازد.
  • تحلیل و بررسی تمامی کنفرانس های این رویداد: پس از اتمام تمامی کنفرانس ها، رسانه کلیک به صورت تخصصی، تک تک کنفرانس های کمپانی های حاضر در این مراسم را بررسی و تحلیل می کند و در پایان، عملکرد هر شرکت بازی ساز را مقایسه خواهد کرد.
  • جمع بندی تمامی اتفاقات اخبار: پس از اتمام تمامی کنفرانس ها، رسانه کلیک تمامی اخبار مهم این رویداد بزرگ را به صورت کوتاه و مختصر، در اختیار شما قرار خواهد داد.
  • بررسی تمامی عناوین جدید: در طول کنفرانس های مختلف کمپانی ها، بازی های ویدیویی زیادی معرفی خواهند شد که رسانه کلیک به بررسی و معرفی تک تک این عناوین ویدیویی می پردازد و تمامی اخبار، ویدیوها، تصاویر، اطلاعات و... بازی ها را به صورت جداگانه، در خروچی وب سایت خود قرار خواهد داد.

در زیر می توانید لیست کامل کمپانی های حاضر در مراسم E3 سال میلادی جاری (۲۰۱۶) را مشاهده کنید.

  • الکترونیک آرتز
  • بتسدا
  • مایکروسافت
  • پی سی گیمینگ
  • یوبی سافت
  • سونی
  • نینتندو

در زیر می توانید لیست تمامی ساعات برگزاری دقیق کنفرانس ها را مشاهده کنید. (توجه داشته باشید که تمامی ساعات کنفرانس های ذکر شده، به ساعت رسمی ایران تبدیل شده اند)

روز دوشنبه - ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵

کمپانی الکترونیک آرتز ---- زمان برگزاری کنفرانس: ۰۰:۳۰ بامداد

https://static0.click.ir/servev2/YTA4OArv0u5j/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

کمپانی بتسدا ---- زمان برگزاری کنفرانس: ۶:۳۰ صبح (قبل از ظهر)

https://static0.click.ir/servev2/YTA4OAx07Kwc/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

کمپانی مایکروسافت ---- زمان برگزاری کنفرانس: ۲۱:۰۰ شب (بعد از ظهر)

https://static3.click.ir/servev2/YTA4OAlnZ9xY/5Uwvb7W7Zm0,/file.png

پی سی گیمینگ (PC Gaming) ---- زمان برگزاری کنفرانس: ۲۳:۳۰ شب (بعد از ظهر)

https://static1.click.ir/servev2/YTA4OAfwMGzg/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

روز سه شنبه- ۲۵ خرداد ماه سال ۱۳۹۵

کمپانی یوبی‌ سافت ---- زمان برگزاری کنفرانس: ۰۰:۳۰ بامداد

https://static1.click.ir/servev2/YTA4OAXk5tcS/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

کمپانی سونی ---- زمان برگزاری کنفرانس: ۵:۳۰ صبح (قبل از ظهر)

https://static0.click.ir/servev2/YTA4OAcd4Hv1/5Uwvb7W7Zm0,/file.png

کمپانی نینتندو ---- زمان برگزاری کنفرانس: ۲۰:۳۰ شب (بعد از ظهر)

https://static1.click.ir/servev2/YTA4OA7mVkFB/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

همراه رسانه کلیک باشید...

ارسال نظر