پوشش خبری کنفرانس EA

کمپانی الکترونیک آرتز از سال گذشته تصمیم گرفت که در مراسم‌های E3 شرکت نکند به همین دلیل اقدام به برگذاری کنفرانس مستقل خود در یک تاریخ مشخص شد. کنفرانس کمپانی EA قبل از شروع مراسم E3 از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ ماه June در محل برگذاری نمایشگاه‌های هالیوود پالادیم برگزار می‌شود.

پوشش خبری کنفرانس EA

به گزارش کلیک، گمانه‌زنی‌ها در مورد عناوین معرفی شده توسط کمپانی EA تا زمان برگذاری کنفرانس وجود داشت. پروژه‌‌های بزرگی در راه است و کمپانی EA امسال با دستی پر آمده است. خوب شمارش معکوس به اتمام رسید و کنفرانس EA شروع شد. یک شروع هیجانی را از کمپانی EA با نمایش تریلری از Patroits jerseys برای بازی Madden NFL شاهد هستیم. کمپانی EA ایده خوبی را برای شروع به کار گرفته است. میان پرده‌ای از بازی Madden با حضور بازیگر اسکار گرفته یعنی Mahershala Ali پخش شد. این حرکت قوی از سوی کمپانی EA واقعا ستودنی‌است و مطمئنا هیچ کس درباره آن نظر منفی نخواهد داشت. در ادامه کمپانی EA درباره برنامه‌‌های بلند مدت‌اش برای آینده بازی‌های رایانه‌ای صحبت می‌کند. پس از اتمام صحبت‌های یکی از مدیران ارشد کمپانی EA، مدیر مسئول توزیع کمپانی EA با اشاره به فروش موفق بازی Battlefield 1، رسما از DLC بازی به نام In the Name of the Tsar رونمایی کرد. این بسته الحاقی حاوی ویژگی‌های جدید است که به بازی اضافه می‌کند. با این DLC ارتش روسیه به بازی اضافه می‌شود و شما به نبرد در مناطق سرد و منجمد روسیه می‌پردازید. همچنین یک حالت جدید به نام Supply Drop در دسترس گیمر‌ها قرار می‌گیرد. این بسته الحاقی همراه با ۱۱ سلاح جدید، ۶ نقشه و شماری عملیات و ماشین‌های جدید منتشر خواهد شد همچنین گیمرها از طریق این بسته‌الحاقی می‌توانند برای اولین بار کنترل یک شخصیت زن از گردان مرگ ارتش روسیه را در بخش چندنفره آنلاین بازی در دست بگیرند. بسته الحاقی In the Name of the Tsar ماه سپتامبر برای تمامی نسخه‌های بازی منتشر خواهد شد.

1TH PIC

پس از معرفی DLC بازی Battlefield، بخش ورزشی کمپانی EA به صورت رسمی از بازی FIFA 18 پرده‌برداری کرد و ویدیویی از آن را به نمایش گذاشت. همان‌طور که مستحضرید چند روز پیش تریلری از بازی FIFA 18 منتشر شد که از طریق تریلر متوجه شدیم تصویر روی کاور بازی FIFA 18 کریستیانو رونالدو ستاره تیم رئال مادرید خواهد بود. در این ویدیوی نمایش داده شده شاهد یک اتمسفر و جو قوی از محیط گیم‌پلی بازی هستیم همچنین حرکات بازیکنان تیم‌ها در بهترین حالت کپچر شده‌اند ضمن اینکه تیم سازنده‌ی FIFA 18 تمرکز قوی بر روی حرکات کریستیانو رونالدو داشته تا طبیعی‌ترین حالت از حرکات این بازیکن را به گیمر‌ها ارائه دهد. سرپرست تیم سازنده FIFA 18 با اشاره به ارتقا گرافیک این نسخه، از یکسان نبودن گرافیک بازی در پلتفرم‌های مختلف سخن می‌گوید. در فیفا ۱۸ ما شاهد فصل دوم از ماجراجویی‌های الکس هانتر هستیم. این فصل The Journey: Hunter Return نام دارد که شخصیت‌های جدیدی را به خط داستانی فصل اضافه می‌کند. بازی FIFA 18 در تاریخ هفت مهر بر روی PC،PS3،PS4،Xbox ONE،Xbox 360 و Nintendo Switch عرضه خواهد شد. نسخه سوییچ بازی FIFA 18 بخش داستانی ماجراجویی‌های الکس هانتر را در خود نخواهد داشت ضمن اینکه از گرافیک ساده‌تری نسب به نسخه‌های دیگر برخوردار خواهد بود.

2TH PIC

و حالا نوبت می‌رسد به معرفی عنوان جدید برای یکی از فرانچایز‌های محبوب دنیای بازی‌های رایانه‌ای! کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رسمی بازی Need For Speed Payback را معرفی کرد و ویدیویی از گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشت. در این ویدیو شاهد گرافیک و نور‌پردازی و قدرت تخریب شگفت‌انگیزی هستیم که در سری بازی‌های NFS این میزان پیشرفت در گرافیک بی سابقه بوده است. خط داستانی بازی هم دستخوش تغییرات بوده و در این قسمت گیمر‌ها در نقش سه راننده به نام‌های تایلر،مک و چس داستان بازی را دنبال خواهند کرد. داستان بازی حول سه محور جریان دارد: خیانت،شکست،انتقام. هدف نهایی گیمر در شهر خیالی Fortune Valley شکست کارتلی به نام The House است. همانند نسخه‌های قبلی بازی‌‌های Need For Speed این قسمت نیز پر از رقابت‌های نفس‌گیر و هیجانی است. بازی توسط کمپانی Ghost Games طراحی و توسعه خواهد شد و قرار است ۱۹ آبان بر روی پلتفرم‌های PC،Xbox ONE و PS4 عرضه شود.

4TH PIC

یک IP جدید در راه است. سازنده بازی Brothers: A Tale of Two Sons عنوان دیگری را در دست ساخت دارد. A Way Out نام بازی جدیدی است که جوزف فارس (سازنده بازی Brothers: A Tale of Two Sons) ساخت آن را بر عهده گرفته است. داستان بازی درباره دو زندانی است که قصد فرار از زندان را دارد؛ لئو و وینسنت با همکاری یکدیگر (Co-op) می‌خواهند از یک زندان فوق امنیتی فرار کنند. استودیوی Hazelight کار خود را با بازی Brothers: A Tale of Two Sons در سال ۲۰۱۴ شروع کرد و از آن زمان زمزمه‌های ساخت بازی A Way Out وجود داشت. بازی A Way Out اوایل سال ۲۰۱۸ بر روی پلتفرم‌های PC،Xbox ONE و PS4 عرضه خواهد شد.

5TH PIC

همان‌طور که در ابتدای خبر گفته شد، کمپانی EA برنامه‌های بلند‌ مدتی را برای آینده صنعت بازی‌های رایانه‌ای دارد. در رابطه با همین موضوع کمپانی EA یک تیم تحقیقانی به نام Seed یا همان Search for Extraordinary Experiences را تشکیل داده است. وظیفه اصلی این تیم جستجو در زمینه تکنولوژی‌‌های صنعت بازی‌های رایانه‌ای و همچنین خلق ایده‌های جدید برای بازی‌های آینده کنسول مایکروسافت اسکورپیو است. پاتریک سودرلند از مدیران ارشد کمپانی EA با اشاره به حساسیت موضوع کاری تیم Seed، تجربیات فوق‌العاده برای بازی‌های رایانه‌ای را امکان‌پذیر می‌داند و هدف اصلی تیم هم دقیقا پیدا کردن همین تجربیات فوق‌‌العاده است. این مدیر ارشد خاطر نشان کرد که به زودی اخبار کامل‌تری از تحقیقات تیم Seed منتشر خواهد شد.

6th pic

و باز هم یک IP جدید دیگر! کمپانی EA پیش از شروع کنفرانس وعده سورپرایز ویژه را داده بود. Anthem عنوان و IP جدید کمپانی BioWare است که توسط الکترونیک آرتز منتشر خواهد شد. به جز نمایش یک تریلر کوتاه با مفهوم متنی «دیواری که وجود دارد ما را از موجوداتی که آن طرف دیوار هستند و زندگی می‌کنند محافظت خواهد کرد» اطلاعات دیگری از بازی اعلام نشد اما کمپانی EA وعده داد که در کنفرانس مایکروسافت نمایش کاملی از بازی پخش خواهد شد که بدون شک ویدیویی از گیم‌پلی بازی به نمایش گذاشته خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه بازی اعلام نشده است اما انتظار می‌رود این بازی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ به بازار‌های جهانی عرضه شود.

7th pic

در ادامه معرفی بازی‌های ورزشی، کمپانی EA از نسخه جدید NBA با نام NBA LIVE 18 رونمایی کرد و تریلری از بازی را که حاوی جزییات آن به نمایش گذاشت. کمپانی EA این وعده را داده است که در یکی از ماه‌های تابستان دموی Playable بازی در پلتفرم‌های مختلف منتشر خواهد شد. بازی پیشرفت‌های قابل توجهی را نسبت به نسخه قبلی خود داشته که از جمله این پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدید می‌توان به حالت جدید The ONE اشاره کرد که گیمر‌ها می‌توانند با تشکیل تیم‌های پنچ‌نفری مسابقات خیابانی را در شهر‌های Venice Beach و The League انجام می‌دهند. ضمنا محتویات جدید همچون شخصی‌سازی و دست‌یابی به آیتم‌های ورزشی نیز در نسخه جدید این بازی تعبیه شده است.

8th pic

در ادامه معرفی اعلامیه‌های کمپانی EA، مدیران ارشد این کمپانی بیان کردند که سرویس‌های EA Access و Origin Access این هفته رایگان خواهند شد. همان‌طور که مستحضرید دو سرویس EA Access و Origin Access در اختیار کمپانی EA‌ است این دو سرویس از امروز به مدت یک هفته به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. شماری از بازی‌ها در این سرویس‌ها وجود دارند که کاربران در این بازه زمانی می‌توانند، این بازی‌ها را بصورت رایگان تجربه کنند. بازی‌هایی مانند Plants Versus Zombies ،Madden ،FIFA و Star Wars Battlefront در حال حاضر بر روی سرویس‌های EA Access و Origin Access قرار دارد.

بازگشت جنگ ستارگان؛ بازی Star Wars Battlefront II به صورت رسمی توسط کمپانی EA معرفی شد و تریلری از گیم‌پلی بازی به نمایش داده شد. یکی از بازی‌های مورد انتظار کمپانی EA در نمایشگاه E3 2017 بازی Star Wars Battlefront 2 بود. این بازی که پیش از آغاز رویداد EA Play 2017 ویدیویی از آن لو رفته بود. در این تریلر جدید شاهد یک ویدیوی جذاب از بازی هستیم. بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۲۶ آبان برای پلتفرم‌های PC،Xbox ONE و PS4 عرضه خواهد شد. همچنین محتوای رایگان بازی برای افرادی که ابتدا اقدام به خرید بازی Star Wars Battlefront II کنند متشکل از نقشه‌ها، شخصیت‌ها، وسایل نقلیه، حالت‌ها، سلاح، کارت‌های استار و پاداش می‌شود که مورد آخر از طریق رویدادها و چالش‌های زنده در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

9th pic

در دقایق آخر کنفرانس EA، مدیران این کمپانی اعلام کردند که کنسول اسکورپیو یک کنسول قدرتمندی است که در زمان بسیار مناسبی وارد بازارهای جهانی خواهد شد. پاتریک سادرلند معاون رئیس اجرایی و استودیوهای بین المللی کمپانی الکترونیک آرتز، در مورد کنسول جدید مایکروسافت که پروژه اسکورپیو نام دارد، می‌گوید: اسکورپیو یک کنسول قدرتمندی است که بازه فعالیت ما را در زمینه تولید بازی‌های جدید گسترش داده است. این کنسول با داشتن ۶ ترافلاپ هسته گرافیکی قدرتمند، کیفیت واقعی ۴K را ارائه خواهد داد. سادرلند در ادامه در مورد بازی Madden NFL 18 صحبت می‌کند، این بازی یکی از بازی‌های اختصاصی موتور گرافیکی فراست‌بایت و کنسول اسکورپیو بوده که در دست ساخت است. سودرلند در ادامه می‌گوید: بازی Madden خیره کننده به نظر می‌رسد و به عنوان سازنده بازی می‌گویم که گرافیک بازی بسیار جذاب و عالی است و این فقط یک شروع است. این بازی دارای یک احساس شگفت انگیز است. پروژه اسکورپیو یک پلتفرم قدرتمند است که در زمان بسیار مناسبی منتشر خواهد شد.

ارسال نظر