احتمال به سرقت رفتن اطلاعات شخصی کاربران Livestream

درست قبل ازیک تعطیلات طولانی ، زمانی که همه برای شروع یک ماراتن تماشای ویدیو آنلاین آماده می شدند ،  لایو استریم از احتمال به سرقت رفتن اطلاعات شخصی کاربران خود خبر داد.

احتمال به سرقت رفتن اطلاعات شخصی کاربران Livestream

به گزارش کلیک ، این شرکت پخش ویدیو آنلاین این هفته به کاربران خود خبر داد که یک گروه بدون اجازه به پایگاه اطلاعاتی حساب کاربران دسترسی پیدا کرده است و اسم ها ، آدرس های ایمیل، رمز عبور های رمز گذاری شده، تاریخ های تولد و شماره های تلفن آنها احتمالا در معرض دستبرد قرار گرفته است، شرکت ارائه دهنده سرویس به کاربرانی که به آنها اعلام شده پیشنهاد میکند که رمز عبور خوشان را عوض کنند، درصورتی که هیچگونه نشانه ای مبنی بر اینکه رمز های عبور رمز گشایی شده است وجود ندارد.
با اینکه لو رفتن این اطلاعات فاجعه بزرگی نیست ولی باز هم میتواند در دزدی های هویت و در حمله های پیج های ساختگی برای سرقت رمز عبور و حساب کاربری و ... تأثیر گذار باشد مخصوصا وقتی که این اطلاعات را با بقیه بانک های اطلاعاتی که به سرقت رفته اند مقایسه شود، لایو استریم حداقل 300000 کاربر فعال دارد ، درصورتی که اعلام نشده که دقیقا چند کاربر در این سرقت تحت تأثیر قرار گرفته اند.
لایو استریم جواب سریعی به درخواست ما برای نظر دادن در مورد این موضوع نداده است.
منبع : www.insider.com

ارسال نظر