تصاویر جدید بخش زامبی Call of Duty: WWII را حتما ببینید

رسانه کلیک - اخیرا رئیس استودیوی «اسلج هلمز»، آقای گلن شوفیلد (Glen Schofield)، تصاویر جدیدی از بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII را در صفحه رسمی توییتر خود منتشر کرده است.

تصاویر جدید بخش زامبی Call of Duty: WWII را حتما ببینید

دیگر به حضور بخش زامبی در عناوین ویدیویی سری «ندای وظیفه» عادت کردیم و هر ساله سازندگان جهت ایجاد تنوع در بازی، با خلق محیطی مهیج بازیکنان را در مقابل زامبی های بی شمار قرار می دهند. بر هیچکس پوشیده نیست که این قسمت از همان ابتدا مورد توجه بازی بازان و طرفداران این مجموعه قرار گرفت و از محبوبیت بسیار بالایی برخودار است.

آن طور که به نظر می رسد، گویا استودیوی «اسلج هلمز» حسابی بر روی ساخت و طراحی بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII کار کرده و به دنبال خلق یک بازی ترسناک، چالش برانگیز و بی عیبی است. تا به امروز، ویدیو و جزئیات زیادی از بخش زامبی این عنوان ارائه شده است و بازیکنان به خوبی با این قسمت آشنا هستند. انتشار تصاویر و اطلاعات بیشتر در خصوص این بخش مورد انتظار تمامی ندارد و به تازگی آقای گلن شوفیلد (Glen Schofield)، رئیس استودیوی «اسلج هلمز»، در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود، سه تصویر جدید دیگر از حالت «نازی زامبی ها» بازی «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» را با کاربران و علاقه مندان به اشتراک گذاشت.

تصاویر منتشر شده فقط و فقط چهره زامبی های وحشتناک و بی رحمی را نشان می دهد و هیچ نشانه ای از اتمسفر و محیط ترسناک بازی در آن ها دیده نمی شود. در هر صورت چیزی که در این تصاویر موج می زند، وجود زامبی های متنوع و مختلف در بازی است که بی شک قدرت متفاوتی نیز دارند و از تکراری شدن دشمنان جلوگیری می کند.

بخش زامبی بازی «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» که تحت عنوان Nazi Zombies معرفی شده است، در یکی از روستاهای کشور آلمان جریان دارد و به گفته توسعه دهندگان، این بخش بیشتر شبیه عناوین ویدیویی ترسناک طراحی شده و بازیکنان یک عنوان شدیدا ترسناک را تجربه می کنند. اگرچه در طول ساخت این بخش تمرکز بیشتری بر روی همکاری تیمی شده است و شما می توانید با همکاری دوستان و هم تیمی ها، تمامی زامبی ها را نابود و رکوردهای جدیدی را به نام خود ثبت کنید.

در ادامه می توانید تصاویر جدید منتشر شده از بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII را مشاهده کنید.

بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII

بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII

بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII

ناگفته نماند؛ مدتی پیش استودیوی «اسلج هلمز» تریلر جدیدی را با محوریت بخش داستانی عنوان Call of Duty: WWII به اشتراک گذاشت که بازیکنان را با شخصیت اصلی بازی یعنی «رونالد دانیلز» بیشتر آشنا می کند. جهت مشاهده تریلر، بر روی این لینک کلیک کنید.

همان طور که اطلاع دارید، چند هفته پیش بود که نسخه آزمایشی و بتا عنوان ویدیویی «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» در دسترس کاربران و دارندگان کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قرار گرفت. حال نوبت به پی سی بازها رسیده و استودیوی «اسلج هلمز» به وعده داده شده خود عمل می کند! طبق آخرین اخبار دنیای گیم، بازیکنان و دارندگان پلتفرم رایانه شخصی ویندوزی در طول این هفته می توانند به تجربه نسخه آزمایشی بخش چند نفره این بازی بپردازند. گفته شده بازیکنان در این نسخه به دو حالت حالت استاندارد Deathmatch و War دسترسی دارند. حالت «جنگ» یکی از حالت های جدید بخش چند نفره این فرانچایز محسوب می شود که حال و هوای منحصر به فردی از جنگ جهانی دوم را برای بازی بازان به ارمغان می آورد.

بهتر است بدانید مدت زمان گیم پلی بخش داستانی عنوان Call of Duty: WWII طولانی تر از بخش داستانی Call of Duty: Advanced Warfare است و بازیکنان در این بخش با چالش ها و صحنات مهیج و جذابی رو به رو می شوند.

بازی مورد انتظار و پرطرفدار Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ توسط شرکت «اکتیویژن» بر روی دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود. همانند سایر عناوین ویدیویی، در صورت پیش خرید این بازی از یک سری مزایای ویژه بهره مند می شوید! بنا به گفته سازندگان، افرادی که هم اکنون نسبت به خرید بازی «کال اف دیوتی: ورلد وار ۲» اقدام کنند، پک Divisions را به صورت رایگان هدیه می گیرد. این پک شامل پنج لباس رزمی جدید برای شخصیت و کاراکترهای بازی در بخش چند نفره، ۱,۱۰۰ امتیاز COD و افزایش درجه بخش Multiplayer که امکان بازگشایی یکی از سلاح های این بخش را می دهد، است.

ارسال نظر