تماشا کنید: نگاهی به گوشی گلکسی نوت 10 لایت

رسانه کلیک - در این مطلب با ویدئوی بررسی و عکس‌هایی از گوشی گلکسی نوت 10 لایت همراه ما باشید. این گوشی میان‌رده‌ای است که می‌تواند به گوشی‌های پرچمدار سامسونگ نیز طعنه بزند.

تماشا کنید: نگاهی به گوشی گلکسی نوت 10 لایت

گوشی نوت 10 لایت حاصل تنوع و خلاقیت سامسونگ است و این شرکت سعی کرده است که خط تولید گوشی‌های خود را وارد فاز جدی‌تری کند. این محصول مقرون‌ به‌صرفه‌ترین انتخابی است که می‌توانید در سری Note 10 داشته باشید.

در این گوشی از دوربین سه‌گانه 12 مگاپیکسلی و بهبود کیفیت دوربین سلفی و استفاده از سنسور 32 مگاپیکسل از نکته‌های مهم این محصول است.

گلکسی نوت 10 لایت گوشی نوت 10 لایت در ژانویه سال 2020 عرضه شده است و از باتری بزرگ لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت در آن استفاده می‌شود. قابلیت‌های نرم افزاری با اندروید 10 فراهم شده است و وزن متعادل 199 گرمی هم نگه داشتن آن در دست‌ را راحت‌تر می‌کند. گفتنی است که دو سیم کارت نانو و دوئال می‌توانید در آن به‌کار ببرید.

galaxy note 10 lite گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت از راه رسیده است تا با قلم S Pen و طراحی خاص و مخصوص گوشی‌های هوشمند، توجه ها را به خود جلب کند.

وقتی این گوشی برای اولین بار در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد، هیجان زیادی بین طرفداران ایجاد شده و لحظه شماری می‌کردیم که بالاخره گوشی نوت 10 لایت را در دستان خود بگیریم.

galaxy note 10 lite

ارسال نظر