لورال شرکت واقعیت افزوده ModiFace را خریداری کرد؛ آرایش مجازی صورت برای دخترهای جوان

رسانه کلیک - با افزایش کاربرد فناوری واقعیت افزوده شرکت های بیشتری وارد این حوزه می شوند. به تازگی شرکت ارائه دهنده لوازم آرایشی و زیبایی لورال (L'Oréal) یکی از کمپانی های فعال در صنعت واقعیت افزوده یعنی ModiFace را خریداری کرده است.

لورال شرکت واقعیت افزوده ModiFace را خریداری کرد؛ آرایش مجازی صورت برای دخترهای جوان

لورال شرکت ModiFace را خریداری کرده است. این کمپانی کانادایی در زمینه واقعیت افزوده فعالیت دارد و فیلترهای آرایش را برای گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس توسعه داده است.

این شرکت کانادایی برای اولین بار در دسامبر سال 2015 وارد حوزه واقعیت افزوده شد. با این وجود این کمپانی سال گذشته از اپلیکیشن های خود برای سیستم عامل های اندروید و iOS پرده برداشت که توسط آن می توان تغییراتی را در صورت کاربر ایجاد کرد.

این شرکت دارای چندین اپلیکیشن مختلف در فروشگاه های اپلیکیشن اپل و گوگل است. فناوری توسعه یافته توسط این شرکت عملکردی مشابه فیلترهای اسنپ چت دارد. با استفاده از اپلیکیشن های شرکت ModiFace می توان به صورت زنده بر روی صورت خود فیلتر قرار دارد. با حرکت صورت در زوایای مختلف می توان از نحوه اعمال آرایش بر روی آن مطلع شد.

شرکت ModiFace یکی از رهبران در بخش اپلیکیشن های واقعیت افزوده در زمینه آرایش محسوب می شود و از فناوری های آن در اپلیکیشن Sephora: Makeup, Hair & Beauty و شرکت Benefit استفاده شده است.

یکی از شرکت های فعال در زمینه محصولات آرایشی که به استفاده از تکنولوژی علاقه دارد، لورال است. این کمپانی در گذشته از یک برس هوشمند (smart brush) رونمایی کرده بود که به کاربران نحوه مراقبت از مو را آموزش می دهد. لورال در گذشته با شرکت ModiFace همکاری کرده است که نتیجه آن توسعه ابزار «Style My Hair» است.

با توجه به افزایش محبوبیت شبکه های اجتماعی و همچنین کاربرد فناوری واقعیت افزوده، شرکت لورال نیز همانند بسیاری از کمپانی های فعال در صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی قصد دارد از این تکنولوژی برای افزایش فروش محصولات تولیدی خود استفاده کند.

ارسال نظر