LTE در آیفون ۷ کار نمی کند

به تازگی کاربران بر روی توئیتر و ردیت از مشکلی جدید در آیفون۷ شکایت کردند. ظاهرا این مشکلات مربوط به و اتصال GPS است.

LTE در آیفون ۷ کار نمی کند

به گزارش کلیک، با توجه به گزارش های متعدد رسیده، آیفون۷ به صورت خودکار و تصادفی سیگنال LTE را رها کرده و به ۳G تغییر وضعیت می دهد. اشکال دیگری که کاربران نسبت به آن شکایت کرده اند این است که آیفون۷ سیگنال GPS را به طور مداوم از دست می دهد.

در ادامه می توانید بحث برانگیزترین کامنت های منتشر شده در مورد آیفون۷ را بخوانید:

"من حدود ۵ روز است که آیفون۷ دارم، اما سرویس های من در حالی که در حال رانندگی هستم، قطع شده یا به طور مثال LTE به ۳G تبدیل شده یا کلا قطع می شود. گاهی اوقات هم با تاخیر چند دقیقه ای همراه است. اما به طور معمول وقتی که گوشی را یک بار خاموش و روشن کنم درست می شود. کس دیگری هم این مشکل را دارد؟ این مشکل وقتی که آیفون۶ با سیستم عامل ios 10 داشتم وجود نداشت. حالا نمی دانم مشکل از گوشی است یا سیستم عامل جدید که به تازگی آن را گرفته ام."

"من آیفون۷ با سیستم عامل ۱۰٫۰۲ ios دارم و به تازگی متوجه مسائلی شدم که ظاهرا فقط من نیستم و افراد دیگری هم این مشکل را دارند و آن مشکل این است که به نظر می رسد آیفون۷ در ۳G گیر کرده است. اما وقتی که به حالت پرواز تغییر وضعیت می دهم LTE برمی گردد. امیدوارم به زودی با ارائه یک به روز رسانی یا نرم افزار این مشکل حل شود."

در ادامه این گزارش ها، یک گزارش از Gizmodo به تاکید کرد که ممکن است مشکل از تکنولوژی به کار رفته LTE در آیفون ۷ باشد. با انجام تنظیم زیر ممکن این اشکال در گوشی شما برطرف شود اما اگر این کار را انجام دهید از امکان ارسال یا دریافت داده در طول تماس محروم خواهید شد.

Settings > Cellular> Cellular Data Options > Enable LTE

خوشبختانه، ظاهرا یک بسته برای برطرف کردن این مشکلات در راه است. با توجه به طیف گسترده این گونه گزارش های مشابه، انتظار هم می رفت که اپل برای بر طرف کردن آن به سرعت دست به کار شود. البته اپل اعلام نکرده است که مشکلات به وجود آمده از جانب سیستم عامل جدید است یا ایراد از گوشی می باشد. به هر حال هیچ کس انتظار چنین عملکرد ضعیفی را از اپل نداشت. حالا باید امیدوار باشیم که این بسته جدید مشکلات را برطرف کند و بر آن اظافه نکند.

در دو هفته اول انتشار آیفون۷ همه چیز خوب بود تا این که گزارش های مختلف در مورد باگ ها و ایرادات این گوشی تازه وارد از راه رسیدند. همان طور که معلوم است، گزارش های مختلفی شده که نشان می دهد محصول جدید اپل بر خلاف نسل های پیشین خود بدون استثناء نیست. اوایل امروز هم برخی از کاربران نسبت به فعال نشدن قفل گوشی خود شکایت کردند.

آیا شما هم چنین مشکلاتی را بر روی آیفون۷ خود دارید؟ اگر چنین است، به شما پیشنهاد می کنیم که بر روی توئیتر یا ردیت کامنتی گذاشته و مشکل خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر هم دریافت یا ارسال دیتا در طول مکالمه برایتان اهمیت ندارد، پیشنهاد می کنیم روش بالا را امتحان کنید.

ارسال نظر