جدیدترین تصاویر احتمالی لومیا 850 مایکروسافت فاش شد

از ماه جولای تا کنون شاهد ارائه‌ی شایعات زیادی در رابطه با ویندوزفونی از سری محصولات لومیا مایکروسافت با نام لومیا 850 هستیم.

جدیدترین تصاویر احتمالی لومیا 850 مایکروسافت فاش شد

به گزارش کلیک، ظاهرا لومیا 850 یک ویندوزفون میان رده خواهد بود. اما به تازگی دو تصویر مربوط به این گوشی هوشمند از سوی منبع @OnLeaks منتشر شده است که در طول مقاله، این دو تصویر را مشاهده می‌کنید.

این گوشی هوشمند در تصاویر فاش شده با کد اختصاصی Honjo معرفی شده و بسیاری از افراد عقیده دارند که Honjo همان ویندوزفون لومیا 850 خواهد بود. متاسفانه کیفیت تصاویر ارائه شده بسیار پایین است، اما با این وجود ظاهرا این گوشی از قابی فلزی بهره می‌برد. همانطور که در یکی از این دو تصویر مشاهده می‌کنید، ظاهرا در طراحی این گوشی هوشمند یک نور فلش LED مجزا برای سنسور دوربین سلفی آن در نظر گرفته شده است.

2

گزارشات غیر رسمی به دست آمده حاکی از آن است که ویندوزفون لومیا 850 از صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسلی بهره‌مند می‌شود. سیستم روی یک چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این محصول احتمالا تراشه‌ی اسنپدراگون 615 کوالکام خواهد بود. البته این اطلاعات جدید ارائه شده به هیچ وجه به سایر گزارشات و شایعات پیشین هماهنگی ندارد. پیش از این گفته شده بود که لومیا 950 احتمالا به صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی و تراشه‌ی اسنپدراگون 410 کوالکام مجهز می‌شود.

1

با وجود تمامی این تفاسیر هنوز هیچ خبر رسمی در رابطه با گوشی هوشمند لومیا 850 مایکروسافت منتشر نشده است، اما احتمالا در آینده‌ی نه چندان دور شاهد رونمایی رسمی از این محصول میان رده خواهیم بود.

منبع: gsmarena

ارسال نظر