Lumosity بازی جدیدی برای آموزش زبان ارائه کرد

اگر برای شرکت در آزمون اس ای تی (آزمون ورود به دانشگاه در ایالات متحده) دایره واژگان شما محدود باشد، زمان کمی برای گسترش واژگان خود خواهید داشت. در گپ و گفت‌های اجتماعی، وجود دایره المعارفی بزرگ از واژگان، یخ ارتباطی بین افراد را می‌شکند.

Lumosity بازی جدیدی برای آموزش زبان ارائه کرد

به گزارش کلیک، Lumosity تولید کننده بازی با محوریت آموزش زبان است که در زندگی اجتماعی‌ به کاربران خود کمک می‌کند. در روز سه شنبه هفته گذشته، این شرکت تولید کننده بازی‌های ذهنی، از تولید یک بازی جدید در زیرگروه آموزش زبان خبر داد. این بازی با نام تجاری جدید و برای کمک به مهارت‌های زبانی کاربران روانه بازار شده است.
با این بازی جدید کاربران قادر خواهند بود واژگان خود را گسترش داده، ریشه کلمات مورد علاقه خود را بشناسند، با تفاوت‌های ظریفی از تعاریف آشنا شده و البته چگونگی استفاده از تمام موارد فوق را در یک جمله متقاعد کننده یاد بگیرند.
بورلی چانگ مدیر ارشد محصولات Lumosity می‌گوید: ما در Lumosity اطلاعات زیادی در مورد ایجاد انطباق در محصولات مبتنی بر بازی بدست آورده‌ایم. ما برای پیاده‌ سازی این آموخته‌ها در تجربه‌های جدیدتر بسیار هیجان زده‌ایم. ما همواره به دنبال تجربیات غنی برای کاربران خود هستیم. ما با دریافت بازخوردهای موجود، زبان را به عنوان اولین حوزه جدید اکتشافی خود انتخاب کرده‌ایم.
با همکاری "کارشناسان واژگان" تیم بازی و دانش شرکت Lumosity ، بازی‌های فکری با نام‌های تجاری جدید همچون Word Bubbles، Editor's Choice، Taking Root، Continuum و Contextual ساخته شده اند.
جودیس اسکات جامعه شناس دانشگاه کالیفرنیا می‌گوید: Lumosity برای تمامی بزرگسالان در تمامی رده‌های سنی یک روش جدید برای تمرین مهارت‌های زبان ارائه می‌کند. این بازی به دلیل سرگرمی که با کلمات و الگوهای مرتبط با کلمات فراهم می کند مورد علاقه من است.
اسکات به همراه تیمی از Lumosity بر روی بازی‌های جدید مبتنی بر زبان کار می کند تا تخصص خود را در خدمت این نوع محصولات قرار دهد.
شرکت فناوری آموزشی قصد دارد مجموعه فعلی بازی‌های خود را گسترش دهد که این کار را با تمرکز بر روی دانش‌های دیگر همچون ریاضیات به سرانجام خواهد رساند.
منبع: digitaltrends

ارسال نظر