استفاده رایگان از تبلت‌های سامسونگ در رستوران‌های مک‌دونالد!

 اخیرا میزهای رستوران مک‌دونالد نه تنها برای سرو غذا بلکه با نصب تبلت‌های سامسونگ گلکسی به منظور دسترسی مشتریان به اینترنت، بازی‌های موبایل و شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده رایگان از تبلت‌های سامسونگ در رستوران‌های مک‌دونالد!

به گزارش کلیک - سال گذشته رستوران زنجیره‌ای مک‌دونالد در انگلستان یک برنامه آزمایشی برای بعضی از شعبه‌های خود راه اندازی کرد که در آن تبلت‌های سامسونگ گلکسی برای استفاده مشتریان به صورت رایگان بر روی میز قرار داشت.

بازخورد این عمل به قدری مثبت بود که این رستوران بزرگ فست فودی قصد دارد این امکان را در اغلب شعبه‌های خود پیاده‌سازی کند. اگرچه اطلاعات دقیقی در رابطه با مدل تبلتی که مک‌دونالد قصد استفاده از آن را دارد ارائه نشده، اما گفته می‌شود که مک‌دونالد با همکاری شرکت نرم‌افزاری SOTI در حال طراحی سیستم عاملی اختصاصی برای استفاده هر چه بهتر مشتریانش از شبکه‌های اجتماعی، وب و بازی‌های سرگرم کننده این تبلت‌ها است.

مک‌دونالد طی چند سال اخیر گردش مالی خوبی نداشته و با افت درآمد مواجه شده است اما به لطف اضافه کردن گزینه‌های جدید در منوی غذایی خود و تبلیغات جذاب، به تازگی توانسته تا حدی اوضاع مالی و درآمد خود را بهبود ببخشد.

البته در این بین باید توجه داشت که هیچ تضمین قطعی مبنی بر استفاده مشتریان مک‌دونالد از تبلت‌های مد نظرش وجود ندارد، چراکه بدون تردید مشتریان این رستوران می‌توانند به سادگی و با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود به شبکه وای‌فای رایگان ارائه شده در این رستوران‌ها متصل شوند. از این‌رو احتمالا مک‌دونالد قابلیت‌های اختصاصی و متفاوتی را به تبلت‌های رستورانش اضافه می‌کند و بدین صورت توجه مشریان را جلب خواهد کرد. مطمئنا دلیلی اصلی همکاری مک‌دونالد با شرکت نرم‌افزاری SOTI مربوط به همین موضوع می‌شود.

منبع: pocketnow

ارسال نظر