مافیا ۳ به گوشی ها رسید

اگر از علاقمندان بازی Mafia 3 هستید یک خبر خوب برای شما داریم. نسخه گوشی های هوشمند این بازی به نام Mafia 3: Rivals به صورت رایگان از امروز در اختیار بازیکنان قرار گرفت.

مافیا ۳ به گوشی ها رسید

به گزارش کلیک، Mafia 3 امروز به صورت رسمی برای کنسول‌ های نسل هشت و کامپیوتر های شخصی عرضه شد و در حال حاضر نسخه گوشی‌ های هوشمند این بازی به صورت رایگان در دسترس است.
همان ‌طور که در مطالب قبلی گفتیم، Mafia 3: Rivals بیشتر از آن که یک بازی ماجراجویی مثل نسخه اصلی خود باشد عنوانی نقش آفرینی است. اگر Star Wars: Galaxy of Heroes را بازی کرده باشید با پایه و اصول Mafia 3: Rivals حتما آشنا هستید؛ در اینجا شما از گروهی تشکیل شده اید که در مبارزات نوبتی از آن ها استفاده می کنید. می‌توانید در New Bordeaux اسلحه‌ ها و آیتم‌ های جدیدی را دریافت و تهیه کنید. شما هم چنین می ‌توانید در جدول امتیازات با کاربران دیگر رقابت کنید و با آن ها مبارزات بی درنگ داشته باشید.

همه کاربران می توانند بدون هیچ هزینه ای به صورت کاملا رایگان Mafia 3: Rivals را برای دو سیستم عامل اندروید و iOS دریافت و دانلود کنند. اما برای خریدن پک های موجود در بازی باید هزینه ای را پرداخت کنید. این پک ها دسترسی هایی را در بازی به شما می دهند.

Mafia 3 امروز به صورت رسمی برای پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان و پلتفرم کامپیوتر های شخصی منتشر شد. یکی از مشکلاتی که کاربران در رابطه با نسخه کامپیوتر ‌های شخصی داشتند این بود که بازی فقط با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌ شد. البته توکی (۲ K) و هنگر ۱۳ (Hanger 13) به عنوان ناشر و سازنده این نسخه، در رابطه با این موضوع گفتند که در حال بهینه سازی و رفع این مشکل هستند.

ارسال نظر