جهان مافیا ۳ از بازی فالوت ۴ بزرگ‌تر است

در عناوین ویدیویی جهان باز (Open-World)، قطعا مقیاس، بزرگی نقشه و جهان بازی از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که شما سوار بر وسیله نقلیه خود شده و قصد گردش در شهر را دارید، هر چقدر شهر بازی بزرگ تر و با مقیاس بزرگی طراحی و ساخته شده باشد، بدون شک لذت و هیجان بازی نیز افزایش می یابد. اخیرا یک مقایسه جالبی در خصوص مقیاس جهان دو بازی پرطرفدار مافیا ۳ و فالوت ۴ صورت گرفته است که در این مقایسه، متوجه میشیم جهان بازی Mafia 3 بزرگ تر از جهان بازی فالوت ۴ است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

جهان مافیا ۳ از بازی فالوت ۴ بزرگ‌تر است

هنگامی که شما سوار بر وسیله نقلیه خود شده و قصد گردش در شهر را دارید، هر چقدر شهر بازی بزرگ تر و با مقیاس بزرگی طراحی و ساخته شده باشد، بدون شک لذت و هیجان بازی نیز افزایش می یابد. اخیرا یک مقایسه جالبی در خصوص مقیاس جهان دو بازی پرطرفدار مافیا ۳ و فالوت ۴ صورت گرفته است که در این مقایسه، متوجه میشیم جهان بازی Mafia 3 بزرگ تر از جهان بازی فالوت ۴ است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، چندی پیش نسخه نهایی بازی مورد انتظار مافیا ۳ برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی منتشر شد. چیزی که عنوان مافیا ۳ را نسبت به سایر رقیبان برتری داده است، طراحی خارق العاده سبک قدیمی شهر بوردو می باشد که حال و هوای دهه ۶۰ میلادی (۱۹۶۰) را خوبی به نمایش می گذارد. به تازگی کانال TheyCallMeConor در شبکه ویدیویی مشهور یوتیوب، با زمان گیری و قدم زدن از شمال تا جنوب نقشه بازی مافیا ۳، توانسته مقیاس جهان دو بازی Mafia 3 و فالوت ۴ مقایسه کند!

این کانال با انتشار ویدیوی طولانی از قدم زدن شخصیت اصلی بازی از شمالی ترین نقطه تا جنوبی ترین نقطه شهر، اعلام کرد که جهان بازی مافیا ۳ کمی از جهان بازی فالوت ۴ بزرگ تر ساخته و طراحی شده است. همان طور که می دانید، سری پرطرفدار فالوت از لحاظ طراحی محیط و بزرگی آن بسیار مشهور می باشد به طوری که بازیکنان همیشه جهان این مجموعه را ستایش می کنند! اما به نظر می رسد، کمپانی استودیوی هنگر ۱۳ به کمک توکی گیمز، یک محیط شگفت انگیز و بزرگی را طراحی کرده اند که ضمن رعایت جزئیات محیط، جهان بازی را نیز بسیار بزرگ ساخته اند.

بنا به ویدیوی منتشر شده از سوی اعضای کانال TheyCallMeConor ، جهت قدم زدن از شمال به جنوب شهر جدید بوردو، باید ۱ ساعت و ۲۳ دقیقه از وقت خود را صرف کنید! این کانال در گذشته به همین روش، مقیاس جهان دو بازی فالوت ۳ و فالوت ۴ را بررسی کرده است که اگر زمان های به دست آمده را با یکدیگر مقایسه کنیم، متوجه میشیم که ساخته استودیوی هنگر ۱۳، از جهانی بزرگ تر بهره مند می باشد. همچنین اندازه جهان دو بازی مافیا ۳ و Red Dead Redemption تقریبا مشابه یکدیگر است.

اگر مایل به ماجراجویی و مشاهده سریع جهان بازی مافیا ۳ هستید، می توانید ویدیوی منتشر شده توسط TheyCallMeConor را مشاهده کنید چرا که در این ویدیو، تمامی محیط بازی قابل مشاهده است!

۲k_mafia3_city

در زمان انتشار رسمی بازی مافیا ۳، نسخه رایانه های شخصی این عنوان از مشکلات زیادی رنج می برد! باگ های فراوان و فریم ریت ثابت ۳۰ فریم بر ثانیه، باعث گردید که صدای اعتراض بازیکنان و طرفداران این مجموعه به صدا درآید. پس از گذشت ساعاتی از انتشار بازی، استودیوی Hangar 13 ضمن تایید فریم ریت ۳۰ (فریم بر ثانیه)، اعلام کرد که هم اکنون بر روی ساخت و تست بروز رسانی جدید بازی مشغول به کار است. بنا به گفته سازندگان، اگر مراحل تست و ارزیابی این بروز رسانی با موفقیت سپری شوند و تمامی مشکلات بازی را برطرف نماید، این آپدیت در پایان هفته میلادی جاری به صورت عمومی و رایگان عرضه خواهد شد. در صورت دریافت و نصب این بروز رسانی، بازی مافیا ۳ با فریم ریت ۶۰ (فریم بر ثانیه) و حتی بالاتر اجرا خواهد شد که این امر، گرافیک بازی را به طور چشم گیری افزایش می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بروز رسانی جدید عنوان ویدیویی Mafia 3، بر روی این نوشته کلیک کنید.

شایان به ذکر است عنوان مورد انتظار Mafia 3 در تاریخ ۷ اکتبر سال میلادی جاری مصادف با جمعه ۱۶ مهر ماه سال ۱۳۹۵ برای کنسول های نسل هشتم کمپانی سونی و مایکروسافت (پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان) و همچنین کامپیوترهای شخصی (سیستم عامل ویندوز و مک او اس) منتشر شد. متاسفانه به دلیل ضعف گرافیکی و فریم ریت پایین بازی، منتقدان معتبر نمرات نسبتا پایینی را به بازی نسبت داده اند و قطعا شما هم با مشاهده نمرات، در خصوص کیفیت بازی کمی مردد می شوید! البته همان طور که در بالا اشاره کردیم، استودیوی هنگر ۱۳ بزودی بروز رسانی جدیدی مخصوص پلتفرم پی سی عرضه خواهند کرد که ضمن رفع ایرادات و باگ های بازی، امکان آزاد سازی فریم ریت را برای بازیکنان فراهم می کند.

در حال حاضر جزئیات تکمیلی ای از بسته های الحاقی و محتویات اضافه این بازی در دسترس نیست و تنها استودیوی هنگر ۱۳ از سیزن پس بازی مافیا ۳ رونمایی کرده است. سیزن پس بازی مافیا ۳ هم اکنون در فروشگاه های معتبر با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار به فروش می روند که با خرید این نسخه، می توانید تمامی بسته های الحاقی و محتویات اضافه بازی را در آینده (در زمان انتشار آن ها) دریافت کنید. در غیر این صورت، برای تجربه بسته های الحاقی عنوان Mafia 3، باید به صورت جداگانه هر کدام از آن ها را خریداری نمایید.

در انتهای این خبر، نظر شما در زمینه مقیاس و بزرگی جهان بازی مافیا ۳ چیست؟ آیا شما با نتیجه مقایسه صورت گرفته میان نقشه های مافیا ۳، فالوت ۴، Red Dead موافق هستید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر