سیستم مورد نیاز عنوان Mafia 3 مشخص شد

بدون شک، یکی از مورد انتظارترین و بهترین عناوین سال میلادی جاری، عنوان مافیا ۳ می باشد که هم اکنون توسط استودیوی توکا گیمز در حال ساخت است. این عنوان بی نظیر که برای اولین بار در رویداد بزرگ E3 سال گذشته میلادی معرفی شد، توانست نگاه همه تماشاگران و گیمرهای سراسر جهان را به خود جلب کند و همانند نسخه های قبلی، طرفداران زیادی به دست آورد. فرانچایز مافیا از گذشته به داستان و گرافیک خیره کننده خود معروف بوده و بازیکنان را تا ساعت ها درگیر خود می کند و در پایان، شاهد یک داستان شیرین و به یاد ماندنی ای خواهیم بود. حال پس از گذشت ۶ سال از عرضه نسخه دوم این مجموعه، نوبت به نسخه سوم آن رسیده تا شاید داستان بازی مافیا ۲، به صورت کامل مشخص شود و شک و شبهات آن نیز به پایان رسد. استودیوی Hanger 13 که وظیفه توسعه نسخه سوم مجموعه مافیا را بر عهده دارد، مدتی پیش، سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای هر چه بهتر عنوان Mafia 3 را در سراسر فضای مجازی منتشر کرد. بر این اساس، گویا گیمرهای زیادی قادر به تجربه این بازی خواهند بود چرا که این عنوان، به یک سیستم فوق العاده قوی احتیاج ندارد و بازی به صورت کامل، بهینه سازی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سیستم مورد نیاز و پیشنهادی، همراه رسانه کلیک باشید.

سیستم مورد نیاز عنوان Mafia 3 مشخص شد

این عنوان بی نظیر که برای اولین بار در رویداد بزرگ E3 سال گذشته میلادی معرفی شد، توانست نگاه همه تماشاگران و گیمرهای سراسر جهان را به خود جلب کند و همانند نسخه های قبلی، طرفداران زیادی به دست آورد. فرانچایز مافیا از گذشته به داستان و گرافیک خیره کننده خود معروف بوده و بازیکنان را تا ساعت ها درگیر خود می کند و در پایان، شاهد یک داستان شیرین و به یاد ماندنی ای خواهیم بود. حال پس از گذشت ۶ سال از عرضه نسخه دوم این مجموعه، نوبت به نسخه سوم آن رسیده تا شاید داستان بازی مافیا ۲، به صورت کامل مشخص شود و شک و شبهات آن نیز به پایان رسد. استودیوی Hanger 13 که وظیفه توسعه نسخه سوم مجموعه مافیا را بر عهده دارد، مدتی پیش، سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای هر چه بهتر عنوان Mafia 3 را در سراسر فضای مجازی منتشر کرد. بر این اساس، گویا گیمرهای زیادی قادر به تجربه این بازی خواهند بود چرا که این عنوان، به یک سیستم فوق العاده قوی احتیاج ندارد و بازی به صورت کامل، بهینه سازی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سیستم مورد نیاز و پیشنهادی، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش استودیوی سازنده بازی مافیا ۳، از سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این عنوان پرده برداشت. بر خلاف تصور، به دلیل وجود قابلیت تخریب پذیری محیط و گرافیک خیره کننده که در طول نمایش های متعدد مشاهده کرده بودیم، برای تجربه این عنوان، نیاز به یک سیستم فوق العاده قوی نخواهید داشت و به نظر می رسد که بیشتر گیمرها، توانایی تجربه این بازی ویدیویی را خواهند داشت.

بر اساس گزارش منتشر شده، برای اجرای بازی Mafia 3 با کمترین کیفیت ممکن، به یک پردازنده Intel Core 2 Dou E6850 (سه گیگاهرتز) و یا AMD Athlon II X3 455 و رم ۴ گیگابایتی احتیاج خواهید داشت. کارت گرافیک سیستم شخصی شما باید حداقل قدرت تولید توان کارت گرافیک های NVIDIA GeForce GTX 650 (یک گیگابایت حافظه داخلی) و یا AMD Radeon HD 6750 را داشته باشد و این کارت گرافیک ها باید از نسخه ۱۱ دایرکت ایکس پشتیبانی کنند. به عبارت دیگر، در صورت نصب این بازی، باید از نسخه ۱۱ دایرکت ایکس استفاده کنید. حافظه مورد نیاز این بازی نیز ۳۵ گیگابایت اعلام شده است. خوشبتانه کمپانی Hanger 13 در خصوص سیستم عامل، محدودیتی برای کاربران خود در نظر نگرفته و شما با تمامی نسخه های مختلف مایکروسافت ویندوز (۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی) قادر به تجربه این عنوان مورد انتظار خواهید بود.

در زیر می توانید سیستم مورد نیاز، سیستم پیشنهادی این عنوان پرطرفدار را مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Mafia 3:

  • سیستم عامل: ویندوز XP یا ویستا یا ۷ (و بالاتر)
  • پردازنده مرکزی (کمپانی اینتل): Intel Core 2 Dou E6850 3.0 GHz
  • پردازنده مرکزی (کمپانی ای ام دی): AMD Athlon II X3 455
  • حافظه رم: ۴ گیگابایت
  • فضای هارد جهت نصب: ۳۵ گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 650 (دارای ۱ گیگابایت حافظه داخلی) و یا AMD Radeon HD 6750 (دارای ۱ گیگابایت حافظه داخلی)
  • دایرکت ایکس: نسخه ۱۱٫۰

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Mafia 3:

  • سیستم عامل: ویندوز ۷ یا ۸ یا ۸٫۱ یا ۱۰
  • پردازنده مرکزی (کمپانی اینتل): Intel Core i5-660 3.33 GHz
  • پردازنده مرکزی (کمپانی ای ام دی): AMD Athlon X4 730
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • فضای هارد جهت نصب: ۳۵ گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 (دارای ۲ گیگابایت حافظه داخلی) و یا AMD Radeon R9 280 (دارای ۲ گیگابایت حافظه داخلی)
  • دایرکت ایکس: نسخه ۱۱٫۰

https://static3.click.ir/servev2/OWNlYQJhItZw/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

شخصیت اصلی در نسخه سوم بازی مافیا ۳، Lincoln Clay نام دارد. این شخصیت در واقع یک سرباز ویتنامی است که برای کشور آمریکا مدت ها وقت خود را در جنگ های این کشور سپری کرده و تمام فنون جنگی را آموخته است. حال پس از گذشت سالیان سال، این فرد از جنگ ویتنام باز می گردد و یک خلاف کار خطرناک ترقی می شود که جان بسیاری از آدم های خیانت کار، در خطر است. شخصیت Lincoln Clay پس از بازگشت به جنگ، به گروه خلاف کاران The Black Mob می رود و عضو این گروه شده تا به صورت یک تیم، با دشمنان مبارزه کنند. البته در سال ۱۹۶۸، اختلاف های زیادی بین سیاه پوستان و سایر انسان ها وجود داشت که مورد تحقیر مردمان سایر نقاط جهان قرار می گرفتند. در آن زمان، بسیاری از مردمان آمریکای جنوبی به دلیل سیاه بودن رنگ پوستشان، باید برده سایر انسان ها شده و برای آن ها کار می کردند. از آن جا که داستان بازی مافیا ۳ در دهه ۶۰ میلادی اتفاق می افتد، بدون شک شما با این نژاد پرستی در بازی رو به رو خواهید شد و درگیر این مسائل نیز می شوید.

در پایان، شایان به ذکر است که عنوان Mafia 3 در حال حاظر توسط استودیوی Hangar 13 در حال ساخت می باشد و کمپانی ۲K Games وظیفه انتشار این بازی را بر عهده دارد. بر اساس آخرین اطلاعات و جزئیات قابل دسترس، این عنوان ویدیویی مورد انتظار، در تاریخ ۷ اکتبر سال میلادی جاری مصادف با جمعه ۱۶ مهر ماه سال ۱۳۹۵ برای کنسول های نسل هشتم کمپانی سونی و مایکروسافت (پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان) و همچنین کامپیوترهای شخصی (سیستم عامل ویندوز و مک او اس) منتشر خواهد شد.

هنوز جزئیاتی در زمینه بسته های الحاقی و محتویات اضافه این بازی سخنی زده نشده و آن جایی که مجموعه مافیا در نزد گیمرها بسیار محبوب است، قطعا کمپانی توکا گیمز این فرصت را از دست نمی دهد و بسته های الحاقی زیادی را در آینده منتشر خواهد کرد. بازی Mafia 3 هم اکنون در فروشگاه های معتبر خارجی، جهت پیش خرید موجود است که شما با پرداخت ۵۹٫۹۹ دلار، قادر به دریافت این بازی در زمان مقرر خواهید بود.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با سیستم مورد نیاز بازی مافیا ۳ چیست؟ آیا سیستم های شما قادر به اجرای این بازی خواهند بود؟ شما چه تصوری از سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این بازی داشتید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Segmentnext

ارسال نظر